کد خبر: ۳۴۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 05
کیت رادیودارویی پارس- آنتیمونی.تی.اس به صورت محلول استریل در شرایط آسپتیک و منطبق با الزامات GMP در شرکت پارس ایزوتوپ تولید و به مراکز پزشکی هسته‌ای ارسال می‌شود.
شفاآنلاین:سلامت>ایران را امروزه بدون شک می‌توان یکی از بازیگران تولید انواع رادیوداروهای تشخیصی و درمانی در دنیا به واسطه تنوع و کیفیت بالا دانست که این نقش در غرب آسیا بی‌بدیل است.

 به گزارش شفا آنلاین:یکی از انواع این رادیوداروها، کیت رادیودارویی PARS – ANTIMONY است که در مسیر تشخیص بیماران مبتلا به سرطان پوست یا سینه با امکان ارایه تصاویری مناسب از لنف‌ها، اطلاعات بهتر و مفیدی را برای درمان در اختیار پزشک معالج قرار می‌دهد.

این کیت از کیت‌های رادیودارویی تشخیصی SPECT می‌باشد و توسط نشاندارسازی با تکنسیوم 99m برای لنفوسینتوگرافی استفاده می‌شود.

لنفوسینتوگرافی تصاویری از سیستم لنفاوی بدن ارائه می‌دهد. سیستم لنفاوی شبکه‌ای از کانال‌های کوچک شبیه به رگ‌های خونی است که مایعی به نام لنف و سلول‌هایی به نام لنفوسیت سیستم ایمنی را در سراسر بدن به گردش درمی‌آورند. گره‌های لنفاوی هم‌، مانند فیلتر در امتداد این سیستم قرار دارند.

لنفوسینتوگرافی برای بیمارانی که به سرطان پوست یا سینه مبتلا هستند، اطلاعات مفیدی به پزشک خواهد داد. همچنین اغلب برای شناسایی و بررسی انسداد غدد لنفاوی و یا اولین گره‌ای که تخلیه لنفاوی از تومور را دریافت می‌کند، استفاده می‌شود. لنفوسینتوگرافی می‌تواند به ارزیابی مراحل سرطان و برنامه‌ریزی برای بیوپسی یا جراحی کمک کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: