کد خبر: ۳۴۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 14
قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، 24 مرداد 1403 روند یکسانی ندارد و اغلب محصولات داخلی و خارجی، افت‌وخیزهایی را تجربه می‌کنند. البته محصولات در بسیاری از موارد با کاهش قیمت روبه‌رو شده‌اند.

شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو، امروز، چهارشنبه، 24 مرداد 1403 افت‌وخیزهایی نسبت به روز گذشته دارد، اما روند و میزان این افزایش یا کاهش‌ها با یک‌دیگر متفاوت است. این در حالی است که با نگاه به روند قیمت محصولات سایپا از روز گذشته می‌‌توان متوجه شد که نارنجی‌پوشان جاده مخصوص در بسیاری از موارد با افت قیمت روبه‌رو هستند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو افت‌وخیزهایی نسبت به روز گذشته دارد.

قیمت خودروهای داخلی

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودروهای ایران خودرو، غالباً صعودی و سایپایی‌ها نزولی گزارش می‌شود.

اطلس، جدیدترین محصول سایپا و فیس‌لیفتی از کوییک محسوب می‌شود که با افت یک میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با نرخ 514 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین G اتوماتیک، دیگر محصول جدید سایپا است که رکورددار افت قیمت در محصولات داخلی هم محسوب می‌شود. این خودرو نسبت به روز گذشته کاهش پنج میلیون تومانی دارد و با 794 میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو پارس سدان محبوب و پرسروصدای ایران خودرو که اخیراً توقف تولید خورد، از ابتدای روز جاری با 15 میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ 865 میلیون تومان رسید و رکورددار رشد قیمت در میان محصولات داخلی است.

دنا پلاس 6 سرعته نیز یکی دیگر از محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که با رشد 6 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، به نرخ 788 میلیون تومان رسید.

 خودروهای داخلی 24 مرداد 1403

قیمت خودروهای خارجی

ام وی ام X22 Pro دستی یکی از محصولات اقتصادی مونتاژی در بازار به شمار می‌رود که با رشد 17 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته وارد کانال 942 میلیون تومان شده است.

کی ام سی X5 فیس‌لیفت جک S5 کرمان موتور نیز از صبح امروز 20 میلیون تومان افزایش قیمت داشته و با نرخ یک میلیارد و 640 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

چانگان CS35 پلاس کراس‌اوور وارداتی سایپا از صبح امروز رکوردار افزایش قیمت در بازار است که با رشد عجیب 95 میلیون تومانی وارد کانال یک میلیارد و 570 میلیون تومان شد.

هونگچی EQM5 سدان وارداتی برقی گروه بهمن نیز پس از افت قیمت‌های عجیب‌وغریب در روزهای گذشته، 10 میلیون تومان دیگر از صبح امروز ارزان‌تر شد و به دو میلیارد و 230 میلیون تومان رسید.

 خودروهای خارجی 24 مرداد 1403

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: