کد خبر: ۳۴۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 06
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: زن جوانی که با اجرای نقشه شیطانی همسرش را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
شفاآنلاین:سلامت>سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواخر سال ۱۴۰۰، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با پلیس مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای را روی تخت بخش مراقبت‌های قلب گزارش و عنوان کردند چند ماه پیش متوفی به‌خاطر سکته به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات پزشکی فایده‌ای نداشته است.

به گزارش شفا آنلاین:وی افزود: چند وقت پس از خاکسپاری، پدر متوفی از عروس سابق خود شکایت کرد و گفت، پس از آنکه فرزندم را از دست دادم، عروسم با فردی غریبه‌ای که ظاهراً از گذشته با او ارتباط داشت، ازدواج کرد. پیش از این نیز، پسرم و همسرش اختلافات عمیقی داشتند. مرگ ناگهانی فرزندم بسیار مشکوک است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، تیمی از مجرب‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و در نخستین گام دریافتند که متوفی با همسرش به‌خاطر روابط خارج از چهارچوب خانواده با هم اختلاف داشتند و یکدیگر را بارها به قتل تهدید کرده بودند.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و کارآگاهی دریافتند، زن جوان هنگامی که همسرش زنده بوده با مرد جوانی که اکنون شوهرش است به صورت مخفیانه در فضای‌مجازی ارتباط داشته و نقشه جنایت را طراحی کرده است که همین سرنخ کافی بود تا متهمان پرونده در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه مردادماه سال ۱۴۰۳، کارآگاهان پس از کسب مجوزهای لازم قضائی از مراجع قضائی، زن و شوهر جوان را دستگیر کردند و خیلی زود هدف تحقیقات قرار دادند.

وی افزود: مرد جوان که در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه ارتکاب جرم بود پس از مشاهده با شواهد و مدارک موجود به جنایتی هولناک اعتراف کرد و گفت، چند سال پیش در فضای مجازی با زن جوان آشنا شدم و هنگامی که پی بردم او متأهل است با یکدیگر تصمیم گرفتیم تا شوهرش را به قتل برسانیم و سپس ازدواج کنیم.

با اجرای نقشه قبلی قرص‌های مرگباری را تهیه کردم و به زن جوان دادم. او نیز با شگردهای مختلف قرص‌ها را به همسرش خوراند که مرد جوان سکته قلبی کرد و چندین ماه بعد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت. پس از ارتکاب جنایت با یکدیگر ازدواج کردیم اما عذاب وجدان داشتیم.

سردار گودرزی متذکر شد: پس از این اظهارات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات جنایی همچنان ادامه دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: