کد خبر: ۳۴۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 02
ثبت نام سماح برای اربعین الزامی است. جزئیات را در اندیشه معاصر ببینید
شفاآنلاین:سلامت>مدیرکل حج و زیارت استان سمنان قدرت الله چتری ، با بیان اینکه حضور زائران اربعین تنها در صورت نام نویسی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت امکان پذیر است، تاکید کرد: نزدیک به شش هزار نفر تا دیروز از سراسر استان سمنان در این سامانه ثبت نام خود را کامل کرده‌اند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر درباره اربعین اندیشه معاصر را دنبال کنید.

زائران اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کنند

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه تعداد کسانی که در این سامانه نام نویسی کرده‌اند بیشتر است اما نزدیک به شش هزار نفر با واریز وجه نام نویسی خودشان را تکمیل کردند، افزود: زائران دقت داشته باشند که در صورت واریز وجه می‌توانند نام نویسی خود را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات ما به زائران اربعین پوشش‌های بیمه‌ای است، افزود: این پوشش‌ها نیز در سه سطح با سه نوع کیفیت ارائه خدمات در سامانه سماح وجود داشته و زائران می‌توانند یک مورد را برگزینند تا سفری آسوده‌تر نیز داشته باشند. با بیان اینکه نام نویسی در این سامانه همچنین الزامی است و برای اعزام به اربعین و ارز اربعین و … نیاز خواهد بود، گفت: مردم از منزل و رایانه‌های شخصی هم می‌توانند در این سامانه نام نویسی کنند و نیاز به حضور در کافی نت‌ها هم نیست زیرا کار با این سامانه بسیار ساده است.

چتری با بیان اینکه تمام خدمات مرتبط با زائران اربعین مانند بلیط قطار و هواپیما و استفاده از دیگر امکانات همگی به نام نویسی در این سامانه مرتبط خواهد بود، بیان کرد: تسهیلات زیارتی که در نظر گرفته شده نیز فقط به زائران ثبت‌نام کننده در سامانه سماح پرداخت می‌شود.

 وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات ما به زائران اربعین پوشش‌های بیمه‌ای است، افزود: این پوشش‌ها نیز در سه سطح با سه نوع کیفیت ارائه خدمات در سامانه سماح وجود داشته و زائران می‌توانند یک مورد را برگزینند تا سفری آسوده‌تر نیز داشته باشند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: