کد خبر: ۳۴۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 19
شفا آنلاین -برنامه «نقطه سر خط» اين هفته شبكه راديويي سلامت به بررسي موضوع «ساده زیستی» مي پردازد
.
به گزارش شفا آنلاین از روابط عمومي راديو سلامت، «نقطه سرخط» عنوان برنامه اي شاد و مفرح از گروه سلامت معنوي و سبك زندگي سالم اين شبكه راديويي است كه جمعه 28 شهریور با حضور پروین ناظمی، روان شناس به موضوع   «سلامت بیشتر با ساده زیستی» مي پردازد.
گفتني است، برنامه«نقطه سرخط» جمعه ها به تهيه كنندگي محسن كريمي از ساعت 8:30 تا 10 از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
کوچه سلامت پلاک 102  از  فرهنگ رانندگی می گوید
«کوچه سلامت پلاک 102» رادیو سلامت 28 شهریور از ضرورت های اصلاح فرهنگ رانندگی در جامعه می گوید.
برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به سردبیری فیروزه آدابی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمد مطلب، با توجه به بازگشایی مدارس روز جمعه 28 شهریور از ساعت 10:30 به مدت 90 دقیقه با حضور سرهنگ جهانی، رئیس اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور ناجا و دکتر حسنی، روان شناس موضوع «اصلاح فرهنگ رانندگی در جامعه» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از بخش های چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده تشکیل و در قالب طنز و ... تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
گفتنی است، شنوندگان می توانند برنامه های رادیو سلامت را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.
سفر ایمن در «بفرماييد سيب» راديو سلامت
برنامه «بفرماييد سيب» راديو سلامت، جمعه 28 شهریور با موضوع «سفر ایمن» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «بفرماييد سيب» کاري از گروه سلامت و تفريحات راديو سلامت به تهيه کنندگي فريدون ارکاني يک مجله کاملاً تفريحي و سرگرم کننده با محوريت سلامت است که هر هفته به يکي از موضوعات حوزه سلامت مي پردازد.
اين برنامه جمعه 28 شهریور با حضور سرهنگ جهانگیری، پلیس راهور و مریم فرضی، روان شناس به موضوع «توجه به تمهیدات لازم برای داشتن سفری ایمن با توجه به سفرهای آخر تابستان مي پردازد. ارتقاي آگاهي مخاطبان در حوزه سلامت و در راستاي ايجاد نشاط و اميد بخشي به مخاطبان هدف اصلي برنامه «بفرماييد سيب» است.
گفتني است، اين برنامه شامل بخش هاي متنوعي همچون ميکروفن مخفي، کمي حواستان را جمع کنيد، گزارش، قصه هاي مداد رنگي، ليلي و مجنون، هنر آزاد و سيب نقره اي بوده و از ساعت 18:40 دقيقه تا 21:10 دقيقه از راديو سلامت پخش مي شود.
مدیریت زمان روی موج سلامتی
شبكه راديويي سلامت در برنامه «پشت پلك صبح» اين هفته به بررسي موضوع «مدیریت زمان» مي پردازد.
برنامه «پشت پلك صبح» به تهيه كنندگي حسين فنايي و گويندگي مصطفي مصطفوي، جمعه 28 شهریور از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور مریم فاضل، جامعه شناس به بررسي موضوع «مدیریت زمان» مي پردازد.
گفتني است، برنامه «پشت پلك صبح» در راستاي ارتقاي دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغيير نگرش در افراد شب كار، در گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت تهيه و بعنوان يكي از برنامه هاي پر مخاطب و پر محتوا شناخته شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: