کد خبر: ۳۴۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 22
جسد پادکستر ایرانی داستان‌های جنایی در خانه‌اش واقع در شهر سنت جان نیوفاندلند کانادا در حالی پیدا شد که جسد مثله شده همسر وی نیز یک روز بعد داخل چمدانی در خیابان واتر و نزدیک خیابان اسپرینگدیل پیدا شد.
شفاآنلاین:حادثه>جسد مهدی 34 ساله بعد ازآنکه آخرین قسمت پادکست جنایی «آخرین شاهد» را منتشر کرد در خانه‌اش پیدا شد.
به گزارش شفا آنلاین:پلیس ایالتی کانادا نیز از کشف جسد مثله شده یک زن ایرانی در یک چمدان در شهر سنت جان نیوفاندلند خبر داده بود. دفتر رئیس پزشک قانونی معتقد است که وی چند روز قبل به قتل رسیده است.
پلیس معتقد است که این چمدان شش روز قبل، بین ساعت ۱ تا ۳ بعداز ظهر روز ۱۰ جولای، در یک زمین خالی در این منطقه رها شده است. وقتی هویت این زن شناسایی شد به شوهر وی ظنین شدند اما وقتی پلیس به سراغ او رفت با جسد وی که احتمالا خودکشی کرده بود روبه‌رو شد.
دوستان مهدی گفته‌اند وی در ایران دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان و فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف بود و پس از مهاجرت به کانادا نیز دانشجوی دکترای انفورماتیک در کانادا بود. وی 10 سال قبل با این دختر ایرانی به نام باران ازدواج کرده اما همسرش بتازگی توانسته بود به کانادا مهاجرت کند.
شباهت این حادثه با داستان جنایی که او در آخرین قسمت پادکست خود «آخرین شاهد» روایت کرد طرفداران و دنبال کنندگان او را در ناباوری قرار داده است هرچند هنوز پلیس درباره این پرونده اظهار نظر قطعی نکرده است.
بر اساس تصاویر منتشر شده، مهدی چند روز قبل با یک چمدان از خانه خارج شده است و دوربین‌های مداربسته تصاویر او را ثبت و ضبط کرده است.
نکته عجیب ماجرا، انتشار اپیزود آخر پادکست جنایی آخرین شاهد با عنوان «شکارچی ادامه دارد» در روزهای اخیر است که بعد از وقفه طولانی در انتشار این پادکست منتشر شده و بسیار کوتاه و عجیب است چراکه راوی در آن بدون هیچ مقدمه، از داستان خشونت باری سخن گفته که در آن خطاب به سری بریده سخن می‌گوید و تأکید دارد که با یک چاقوی جیبی این قتل را رقم زده و از آن هیجان زده است.
پلیس محلی تأکید کرده که در حال تحقیق درباره این پرونده است. پرونده‌ای که پلیس سلطنتی نیوفاندلند گفته که در آن یک قتل و یک مرگ مشکوک در دست بررسی است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: