کد خبر: ۳۴۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024July 17
قیمت بلیت پرواز نجف-تهران برای تاریخ دیروز بیست و ششم تیرماه 1403 به حدود 12‌میلیون تومان رسیده بود.
شفاآنلاین:اقتصاد>در ادامه نابسامانی بازار حمل‌ونقل هوایی قیمت بلیت نجف-تهران به ۱۲‌میلیون تومان رسید. نرخ این پرواز در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به شدت افزایش یافته است.
به گزارش شفا آنلاین:هفته گذشته قیمت بلیت پرواز تهران-نجف همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به حدود 10‌میلیون تومان افزایش یافت. این در حالی است که قیمت بلیت برگشت این مسیر پروازی رکوردشکنی کرده است.
بر این اساس قیمت بلیت پرواز نجف-تهران برای تاریخ دیروز بیست و ششم تیرماه 1403 به حدود 12‌میلیون تومان رسیده بود.
یکی از وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات بلیت پروازهای داخلی و خارجی، بلیت هواپیمایی وارش برای مسیر پروازی نجف-تهران را با قیمت 11‌میلیون و 700‌هزار تومان عرضه کرده است.
قیمت پرواز ساعت 22:10 هواپیمایی آسمان 10‌میلیون و 725‌هزار تومان و نرخ بلیت پرواز نجف-تهران هواپیمایی آسمان 9‌میلیون و 750‌هزار تومان است.
برای تاریخ بیست و هفتم تیرماه 1403بلیت پرواز نجف-تهران توسط یکی از وبسایت‌های ارائه‌دهنده خدمات بلیت پروازهای داخلی و خارجی با قیمت 12‌میلیون تومان عرضه شده است. نرخ بلیت ارائه شده از سوی این وبسایت برای پرواز مذکور هواپیمایی معراج 120‌میلیون ریال معادل 12‌میلیون تومان است.
بلیت هواپیمایی ایران‌ایر نیز همین قیمت است. همچنین آتا ایر بلیت پرواز ساعت 15:15 را با قیمت 11‌میلیون تومان عرضه کرده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: