کد خبر: ۳۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 18
شفا آنلاین -برنامه «سلام جواني» راديو سلامت، با موضوع «برنامه ریزی تحصیلی» از صداي دانش، نشاط و آرامش تقديم شنوندگان مي شود.

به گزارش شفا آنلاین از روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «سلام جواني» به تهيه كنندگي بهرام رحماني كاري از گروه سلامت و تفريحات راديو سلامت از ساعت 17 الي 17:35 دقيقه با بخش هاي چون گزارش، ناگفته هاي جواني، پشت صحنه، يك فنجان سلامت، ميكروفن آزاد از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز پخش مي شود.

اين برنامه، امروز(شنبه 29 شهریور) با حضور دکتر فربد فدايي، روان شناس به موضوع «آیا برای سال تحصیلی جدید برنامه مشخصی دارد؟» مي پردازد.

گفتنی است، برنامه«سلام جواني» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترين قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش هاي آنان را به تصوير مي كشد.

بیهوده گرایی روی موج سلامت

برنامه «حس خوب زندگی» شنبه 29 شهریور با موضوع «بیهوده گرایی» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوي و سبك زندگي سالم است که به صورت مجله‌اي شاد و با آيتم‌هاي كوتاه و متنوع، به افزايش سطح آگاهي مخاطبين نسبت به سبك زندگي سالم مي‌پردازد.

مهدی رستمی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 19:10 دقیقه با موضوع «بیهوده گرایی» به این سوال که »راه حل شما برای بیرون رفتن از کلافگی چه می باشد؟» پاسخ می دهد.

فراسو و تغذیه دانش آموزان

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، 29 شهریور ماه با موضوع «اهمیت وعده صبحانه در تغذیه دانش آموزان» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می شود.

 برنامه «فراسو» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری این شبکه رادیویی، روز شنبه 29 شهریور ماه با حضور دکتر فرح بخش، متخصص تغذیه به موضوع«اهمیت وعده صبحانه در تغذیه دانش آموزان» می پردازد.

در این برنامه هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ دهند و راهکارهای مناسب را ارائه می‌دهند.

گفتنی است، برنامه 30 دقیقه ای فراسو هر روز از ساعت 8:30 از شنبه تا پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: