کد خبر: ۳۴۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024July 09
در خیابان فرشته یکی از گران‌ترین پنت‌هاوس‌های تهران با متراژ ۹۵۰ متر آگهی شده که برای خریدش باید ۸۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شفاآنلاین:عمومی>از بین پنت‌هاوس‌هایی که می‌توانید قیمت آن را در بین آگهی‌های منتشر شده پیدا کنید، پنت‌هاوس هزار متری خیابان فرشته که ۱۲ پارکینگ سندی دارد، گران‌ترین گزینه ممکن به حساب می‌آید. قیمت چنین پنت‌هاوسی ۸۵۰ میلیارد تومان بوده و متری یک میلیارد تومان فروخته می‌شود. این درحالیست که متوسط قیمت خانه‌های منطقه یک متری حدودا ۱۶۱ میلیون تومان است.
به گزارش شفا آنلاین: در خیابان فرشته یکی از گران‌ترین پنت‌هاوس‌های تهران با متراژ ۹۵۰ متر آگهی شده که برای خریدش باید ۸۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنید. این خانه پنج خوابه و نوساز است و در طبقه هفدهم یک برج قرار گرفته. دور تا دور واحد پنجره‌های قدی قرار دارد و ارتفاع سقف آن 5متر است.

اگر ۵۲۲ میلیارد تومان پول داشته باشید، یعنی امکان خرید پنت‌هاوسی هزار متری در برج باغ هرمس را دارید. این برج باغ در خیابان فرشته قرار گرفته و چهارخوابه است و چهار پارکینگ سندی دارد. آشپزخانه ساختمان فول‌فرنیش و از برند gaggenau است و مشاعات هتلینگ و روف‌گاردنی ۱۶۰۰ متری دارد.در داخل خود واحد، به سونا، اتاق ورزش و استخر دسترسی خواهید داشت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: