کد خبر: ۳۴۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 13
درمان بواسیر در دوران بارداری به وسیله دارو به طور معمول پمادهای آنتی هموروئید برای درمان بواسیر و کاهش علائم در دوران بارداری تجویز می‌شود که حاوی منتول، لیدوکائین و هیدروکورتیزون هستند.
شفا آنلاین:سلامت> ابتدایی ترین راهی که برای درمان هموروئید بارداری توسط پزشک گوارش در نظر رفته می‌شود، تجویز پماد های ضد هموروئید و ضد درد است. اما نکته مهم این است که انواع این پماد ها برای بهبود سطحی هموروئید بارداری کاربرد دارند اما برای درمان عمقی و کامل، مناسب نیستند.
 زمانی که اولین بار از این پماد ها استفاده می‌کنید تا یک هفته مهلت استفاده از آن ها را دارید زیرا خاصیت خود را از دست داده و حتی ممکن است تا عوارضی برای فرد ایجاد کند.  

به گزارش شفا آنلاین لازم است بدانید در ترکیبات این نوع دارو ها از بی حس کننده لیدوکائین نیز استفاده شده است، که به کاهش درد و التهاب نیز کمک می‌کند. برای بسیاری از افراد نوعی بالشت کوچک محتوی آب گرم تجویز کرده تا فرد بتواند مقعد خود را برای تسکین درد درون این آب بگذارد.

در نهایت باید حتما توسط پزشک معاینه شوید و بواسیر خود را درمان کنید. سایر روش های درمانی نیز وجود دارد که مستلزم معاینه می‌باشد


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: