کد خبر: ۳۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 14
شفاآنلاين-«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، 24 شهریور با موضوع «کمال گرایی» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود
به گزارش شفا آنلاين از روابط عمومی رادیو سلامت، «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که روز دوشنبه با حضور دکتر شیبانی، روان شناس از ساعت 19:10 الی 20:50 به سوالاتی نظیر آیا شما کمال گرا هستید؟ کمال گرایی خوب است یا بد؟ خصوصیات فرد کمال گرا چیست؟ و ... پاسخ می دهد.
گفتنی است، خیابان بهبودی خیابانی است که اهالی آن برای بهتر کردن زندگی خود در تکاپو و تلاشند، و تلاش دارد تا با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
سوگ واران کوچک روی موج تندرستی
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت، چگونگی رویارو نمودن کودکان با بحران مرگ را بررسی می کند.
 برنامه «سايبان آرامش» با حضور فریبا عرب گل، روانپزشک کودک به بحث و بررسي پيرامون چگونگی رویارو نمودن کودکان با بحران مرگ مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
بررسی راهکارهای قانونی برخورد با تقلب فعالیت های علمی
برنامه «افق روشن» راديو سلامت، 24 شهریور با نگاهي آسيب شناسانه به بررسي تقلب در فعالیت های علمی مي پردازد.
 این برنامه دوشنبه 24 شهریور، موضوع « راهکارهای قانونی برخورد با تقلب فعالیت های علمی» را در ساعت 9:10 به مدت 50 دقيقه بر روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز به روی آنتن می برد.
بر اساس اين گزارش، از جمله ميهمانان اين برنامه که کاري از گروه سلامت اجتماعي شبکه راديويي سلامت است، مي توان به دکتر داوود امی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی و دکتر آخوند زاده، معاون پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد.
گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهاي زوج هر هفته از صداي دانش، نشاط و آرامش تقديم شنوندگان مي شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: