کد خبر: ۳۴۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - 2024April 03
مردی که در ماجرای اسیدپاشی به یک جوان و قتل وی دستگیر شده بود، مدعی شد مقتول با همسرش ارتباط پنهانی داشته، اما او قاتل نیست.
شفاآنلاین>سلامت>دقایق اولیه بامداد روز بیست و ششم اسفند سال گذشته جوان موتورسواری در ابتدای خیابان بهمن ۴ منطقه خواجه ربیع توقف کرد و در همین حال ترک‌نشین موتورسیکلت پیاده شد و در حالی که ظرف پلاستیکی حاوی اسید را در دست داشت، وارد فروشگاه خدمات رایانه‌‎ای شد و ناگهان اسیدها را بر پیکر متصدی فروشگاه پاشید که پشت میز روی صندلی نشسته بود.

به گزارش شفاآنلاین: لحظاتی بعد مرد اسیدپاش ترک موتورسیکلت پرید و به همراه همدستش از صحنه حادثه گریخت.

طولی نکشید که اهالی محل و کسبه متوجه ماجرای اسیدپاشی شدند و بدین ترتیب جوان ۳۲ ساله به مرکز درمانی انتقال یافت اما تلاش کادر درمانی برای نجات «جواد-ق» به نتیجه نرسید و او در آخرین روز سال گذشته بر اثر عوارض ناشی از اسیدپاشی در حالی جان سپرد که گروه تجسسی نیروهای کلانتری خواجه ربیع مشهد با هدایت مستقیم سرهنگ روح ا... شجاعی (رئیس کلانتری) راکب موتورسیکلت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

تصاویر هولناک اسیدپاشی به مرد جوان | قتل جوان ۳۲ ساله در یک ماجرای ناموسی

در پی مرگ متصدی خدمات رایانه‌‎ای و عرضه محصولات فرهنگی، این پرونده رنگ جنایی گرفت و تحقیقات گسترده‌ای برای ریشه‌یابی این جنایت با دستور ویژه قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) آغاز شد.

«احمد-ع» (متهم دستگیرشده) در بازجویی‌ها اعتراف کرد: از مدتی قبل به رفت و آمدها و ارتباط همسرم با جوان مغازه‌دار سوءظن داشتم و احتمال می‌دادم روابطی خیانت‌آلود بین آنها وجود دارد. به همین خاطر چند بار با متصدی فروشگاه مذکور درگیر شدم و در نهایت موضوع را با پدرزنم که یک خلافکار سابقه‌دار و معتاد کارتن‌خواب است در میان گذاشتم و او را ترغیب کردم انتقام بگیرد.

تصاویر هولناک اسیدپاشی به مرد جوان | قتل جوان ۳۲ ساله در یک ماجرای ناموسی

وی ادامه داد: روز حادثه هم او را سوار موتورسیکلت کردم و در حالی که ظرف حاوی اسید را در دست داشت به مقابل فروشگاه وی در بولوار بهمن بردم. پدرزنم به داخل فروشگاه رفت و اسیدها را روی سر و صورت «جواد-ق» پاشید. بعد هم او را با موتورسیکلت از آنجا فراری دادم و خودم به خانه بازگشتم که توسط عوامل انتظامی کلانتری خواجه ربیع دستگیر شدم.

تحقیقات بیشتر با راهنمایی و دستور محرمانه قاضی دکتر صفری برای دستگیری متهم به قتل فراری ادامه دارد./همشهری

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: