به گزارش شفاآنلاین: وی افزود: از ۶۷۱۸ تماس مربوط به درمان، ۴۴۶ مورد منجر به شکایت و پیگیری شده است که از این تعداد ۶۴ مورد مربوط به نبود پزشک متخصص در مراکز درمانی و بیمارستانها بوده است.
رحیم نیا با اشاره به اینکه برخی از این موارد اورژانسی نبوده است، گفت: با دستور وزیر بهداشت موارد مربوط به درمان در کمترین زمان مورد بررسی قرار میگیرد.
مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت افزود: با دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در ارتباط هستیم و موارد مربوط به نبود پزشک در فاصله زمانی ۱۰ تا ۳۰ دقیقه بررسی و مشکل حل میشود.
رحیم نیا افزود: شکایات مربوط به مسائل بهداشتی مانند رستورانها هم در فاصله زمانی چند ساعته بررسی میشود.
سامانه ۱۹۰، سامانه مدیریت ارتباطات مردمی ستاد فوریتهای سلامت محیط و کار، شبانه روزی پاسخگوی شکایات هموطنان است.