کد خبر: ۳۴۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 21
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، جزئیات اولین حادثه سال ۱۴۰۳ را بیان کرد.
شفا آنلاین>حادثه>سید جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی با اشاره به اولین حادثه رخ در پایتخت در سال ۱۴۰۳ گفت: نخستین حادثه در سال جدید، محبوس شدن در سرویس بهداشتی یک واحد مسکونی در محله دردشت بود، که دقایقی پس از تحویل سال و در ساعت۶:۴۰ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام شد و درپی آن نیز ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۷۲ سازمان آتش‌نشانی را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در عرض کمتر از دو دقیقه به محل رسیدند، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه، یک خانم ۳۳ ساله در سرویس بهداشتی محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: این خانم تنها نبود و چند نفر در واحد حضور داشتند و تلاش هایی برای خروج او کرده بود اما در سرویس بهداشتی گیر کرده بود و موفق نشده بودند تا آن را بازکنند و از این رو با آتش نشانی تماس گرفتند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان سریعا در را با کمترین خسارت ممکن بازکرده و این خانم را خارج کردند، گفت: این عملیات در ساعت ۶:۵۹ به اتمام رسید و همکاران من به ایستگاه بازگشتند. خوشبختانه اولین حادثه سال ۱۴۰۳ مصدومی نداشت و امیدوارم تا پایان سال نیز همین اتفاق رقم بخورد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: