کد خبر: ۳۴۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - 2024March 21
معاون درمان وزارت بهداشت، در بازدید از بخش اورژانس بیمارستان شهدای تجریش پایتخت به ارزیابی روند خدمت رسانی به بیماران پرداخت.
شفا آنلاین>سلامت>سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، به صورت سرزده از نحوه ارائه خدمات در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش پایتخت بازدید کرد.

به گزارش شفا آنلاین:وی ضمن حضور در بخش اورژانس بیمارستان از نزدیک به بررسی پرونده بیماران و نحوه خدمت رسانی به بیماران در این مرکز پرداخت.

معاون درمان وزارت بهداشت همچنین ضمن عیادت و گفت‌وگو با بیماران در بخش اورژانس، رضایتمندی آنان از خدمات ارائه شده را جویا شد.

کریمی نیز در ادامه این بازدید با همکاران به گفت‌وگو پرداخت و از زحمات و تلاش شبانه روزی صادقانه آنان در ایام تعطیلات به مسافرین نوروزی قدردانی کرد.

در ادامه، معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی ضیاییان، فیروزآبادی و لقمان حکیم بازدید کرد و روند ارائه خدمات و آمادگی بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران همزمان با تعطیلات عید نوروز را مورد بررسی قرار داد.

کریمی همچنین در گفتگو با برخی از بیماران و همراهان ضمن شادباش سال نو و آرزوی بهبود بیماران، از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات و نیازمندی‌های این مراکز قرار گرفت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: