کد خبر: ۳۴۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 15
نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های سرم سازی، از سازمان غذا و دارو خواستند در رفع موانع تولید، حمایت بیشتری داشته باشد.
شفا آنلاین>سلامت>در جلسه بازخوانی شرکت‌های سرُم سازی که با حضور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های سرم سازی ضمن تقدیر از پیگیری‌های سازمان غذا و دارو در انجام پرداخت‌ها و رفع موانع تولید، خواستار حمایت بیش از پیش در تأمین سرُم شدند.

به گزارش شفا آنلاین:همچنین با مقایسه موجودی سرُم تولیدی سال گذشته نسبت به سال جدید وضعیت ۷ برابری تولید را بسیار مطلوب ارزیابی کردند و اذعان داشتند، همانطور که در سخت‌ترین شرایط تأمین در کنار سازمان بوده‌اند، همچنان و با انگیزه و انرژی مضاعف در کنار آن حضور دارند.

تأمین نقدینگی، هزینه کرد پرداخت‌های دارویی در محل‌های متفرقه از سوی دانشگاه، محدودیت انبارش، اصلاح قیمت و بحث قیمت برق مصرفی از جمله چالش‌هایی بودند که نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های سرُم سازی برای حل آنها از سازمان غذا و دارو حمایت طلبیدند.

در ادامه این جلسه محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، با اشاره صریح به اقدامات عملیاتی سازمان غذا و دارو در راستای رفع دغدغه و مشکلات تولید کنندگان سرُم، از سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، خواست نسبت به برطرف کردن موانعی که می‌تواند از سوی وزارت صمت به عنوان چالش سرم سازان محسوب شود با متولیان مرتبط، تشریک مساعی داشته باشد.

وی، غایت سیاستگذاری، تصمیم گیری و فعالیت‌های حوزه دارو در بخش‌های تولید، تأمین و نظارت را بالا نگه داشتن عزت بیماران برشمرد و از جمع حاضر خواست مانند همیشه تمام اهتمام خود را در نیل به این هدف مهم به کار گیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: