کد خبر: ۳۴۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024March 09
قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در پله چهارم کریدور ششم بسته شد و امروز در پله هفتم بازگشایی شد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در نخستین روز هفته با روند صعودی بازگشایی شد. علاوه بر رشد تقاضا، افزایش قیمت در بازارهای جهانی و صعود قیمت انس جهانی طلا، دلار را برای خیز به کانال بالاتر آماده کرده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در پله چهارم کریدور ششم بسته شد و امروز در پله هفتم بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، اسکناس دلار در پله هشتم و در کف کریدور ششم در حال معامله است.

قیمت دلار

فعالان بازار ارز، بازارهای جهانی را با قیمت دلار بازار داخلی همگن می‌دانند. آنها می‌گویند همه خریدار شده‌اند و بازار از فروشنده خالی شده است. معامله‌گران با توجه به روند فعلی و صعود پلکانی قیمت دلار معتقدند روزهای پایانی سال حرکت‌های قیمتی چندان بزرگ نخواهد بود.

قیمت درهم افزایش یافت

درهم امروز با افزایش محدود ۴۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت درهم در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۶ هزار و ۴۵۰ تومان معامله می‌شود. تتر با رشد ۵۰ تومانی نسبت به آخرین معامله هفته گذشته بازگشایی شد و روی رقم ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۹۰۰ تومانی یک کانال صعود کرد و با رقم ۷۸ هزار و  ۱۱۰ تومانی در حال معامله است. امروز یورو با افزایش ۳۸۰ تومانی با رقم ۶۶ هزار و ۴۹۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس دلار با رقم ۴۳ هزار و ۹۵ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۱۲۵ تومان در مرکز مبادله ارزی ایران در حال عرضه است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: