کد خبر: ۳۴۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 29
این بیمار از دکتر علیزاده تقاضای داروی بنزودیازپینی کرده بود اما به دلیل اینکه فروش این دسته از داروها بدون نسخه ممنوع است وی از دادن این دارو به بیمار خودداری می کند و متاسفانه این بیمار با سلاح سرد به وی حمله می کند.

شفا آنلاین>جوادث>یک بیمار به دلیل ممانعت مسوول فنی داروخانه دکتر مهرافشان از دادن داروی بدون نسخه با چاقو به وی حمله کرد.

به گزارش شفا آنلاین:این بیمار از دکتر علیزاده تقاضای داروی بنزودیازپینی کرده بود اما به دلیل اینکه فروش این دسته از داروها بدون نسخه ممنوع است وی از دادن این دارو به بیمار خودداری می کند و متاسفانه این بیمار با سلاح سرد به وی حمله می کند.

لازم به ذکر است داروهای بنزودیازپینی دسته ای از داروها هستند که برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها از جمله اضطراب، استرس، تشنج و بی خوابی تجویز می شوند. این داروها شامل کلونازپام،دیازپام، لورازپام، کلردیازپوکساید و میدازولام می شود. این داروها به دلیل عوارض بالایی که دارند تنها باید تحت نظر پزشک و در مدت زمان محدودی مصرف شوند و مصرف طولانی مدت این داروها خطرناک است.

با وجود این برخی از بیماران بدون مراجعه به پزشک و به صورت خودسرانه داروهای بنزودیازپینی مصرف می کنند و یا بعد از یک بار نسخه کردن این داروها از سوی پزشک به صورت خودسرانه درمان با این داروها را ادامه می دهند که عوارض بالایی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

متاسفانه این روزها اخبار متعددی از حمله به کادر درمان منتشر می شود اما مسوولان هیچ واکنش جدی نسبت به این مشکل نداشته اند. باید پرسید چند حادثه دیگر باید تکرار شود تا فکری به حال تامین امنیت کادر درمان کنند؟/ سلامت نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: