کد خبر: ۳۴۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 26
رییس ترانزیت بین الملل وزارت صنعت و تجارت افغانستان گفت: برای رفع موانع و بررسی مشکلات پیش روی تجار و سرمایه‌گذاران به چابهار سفر کرده‌ایم تا با تفاهم در جهت توسعه روابط تجاری ایران و افغانستان گام‌های مثبت را برداریم.
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس ترانزیت بین الملل وزارت صنعت و تجارت افغانستان تاکید کرد: ایران فرصت خوبی برای توسعه افغانستان است، برای همین هیات تجاری و فنی و اقتصادی افغانستان سفرها را در آینده بیشتر می‌کنند. سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان نیز گفت: هیات تجاری و اقتصادی افغانستان در سفر به چابهار سرمایه گذاری ۳۵ میلیون دلاری در زمینه اجرای پروژه تجاری، مسکونی و اداری را آغاز کرد.
به گزارش شفا آنلاین:رییس ترانزیت بین الملل وزارت صنعت و تجارت افغانستان گفت: برای رفع موانع و بررسی مشکلات پیش روی تجار و سرمایه‌گذاران به چابهار سفر کرده‌ایم تا با تفاهم در جهت توسعه روابط تجاری ایران و افغانستان گام‌های مثبت را برداریم.
 
محمدالله بختیار شامگاه یکشنبه ۶ اسفند در شورای سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار اظهار کرد: از اهداف اصلی سفر چند روزه به چابهار، آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل سرمایه گذاری در این بندر مهم است تا بتوانیم ارتباطات را روز به روز بیشتر کنیم چون ایران همسایه و دوست خوبی برای ما است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: