کد خبر: ۳۴۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - 2024February 22
گزارش‌ها حاکی از آن است که بنز کلاس E E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار خودرو ۱۵۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

شفا آنلاین>خودرو>بازار خودروهای خارجی نیز بر مدار صعود قیمت در حال حرکت است.

به گزارش شفا آنلاین:گزارش‌ها حاکی از آن است که بنز کلاس E E۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ در بازار خودرو ۱۵۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید. مدل ۲۰۱۷ این خودرو هم افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به قیمت ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر، ب ام و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ در بازار با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی قیمت، ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. ب ام و X۴ ۲۸ مدل ۲۰۱۷ هم رشد ۱۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و به قیمت ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید. ب ام و سری ۷ ۷۳۰li در بازار خودرو با رشد ۱۰۰ میلیون تومانی، ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ در بازار خودرو ۵۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. تویوتا C-HR هیبرید مدل ۲۰۱۸ هم با افزایش ۵۰ میلیون تومانی، ۶ میلیارد تومان قیمت خورد. تویوتا راوفور دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شد. / دیده بان ایران

5994388


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: