کد خبر: ۳۴۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024February 19
تنها متهم پرونده جنایت با شمشیر سامورایی که به نظر می‌رسد تحت تاثیر مواد روانگردان مرتکب دو قتل شده در حال حاضر فقط انجام یکی از قتل‌ها را می‌پذیرد و می‌گوید دوستش را دیگر مقتول پرونده کشته است.

شفا آنلاین>حادثه>ماموران کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد صبح یکی از آخرین روزهای هفته گذشته از اتفاقی عجیب در ساختمانی چند طبقه مطلع شدند. دختری با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته بود، درخواست کمک کرد و گفت: دوستانم در خانه‌‌ای هستند که اجاره‌ کرده‌ایم و حال و احوال همه‌ ما بد است.

 به گزارش شفا آنلاین:در حالی که شواهد نشان می‌دهد کامبیز در حالت توهم با شمشیر سامورایی مرتکب قتل شده است، خودش هم به خاطر جراحت‌هایی که داشت به بیمارستان انتقال یافت تا پس از بهبودی نسبی مورد تحقیق قرار گیرد.

سرانجام کامبیز که حالش جسمی و روحی‌اش بهتر شده بود در دادسرای جنایی تهران مورد تحقیق قرار گرفت، او گفت: ۲۱ ساله هستم و سابقه ندارم. آن مواد روان‌گردان را که از نوع قارج بود به صورت اینترنتی خریدم و یک و نیم میلیون هم پولش را دادم و فروشنده آن را با پیک فرستاد. دوستی همه ما آنلاین بود و برای طراحی بازی رایانه‌ای و جشن تولد دختری که ساکن تهران بود دور هم جمع شده بودیم. او یک کاراکتر که قهرمان بازی بود را دوست داشت برای همین برای تولدش شمشیر سامورایی که مربوط به آن شخصیت بود، خریدم. پسری که دوست و همشهری من بود بعد از مصرف قارچ بد حال شد. او لباس خودش را پاره کرد و وسایل خانه را به هم ریخت. حتی می‌خواست به آن دختری که فوت شده، تجاوز کند. برای همین آن دختر که مهتاب نام داشت با شمشیر دوستم را کشت. بعد با شمشیر و چاقو خودش را زد و به دست من هم چند ضربه زد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: