کد خبر: ۳۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 10
شفاآنلاین-معاون درمان وزارت بهداشت در جريان بازديد از روند اجراي طرح تحول نظام سلامت، از بكارگيري 17 هزار پرستار خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین، دكتر محمد حاجی آقاجاني افزود: در حال حاضر كمبود شديد پرستار در مراكز درماني و بيمارستانهاي كشور وجود دارد كه اميد است با جذب و بكارگيري اين پرستاران كمبودها تا حدودي مرتفع شود.

وي با اشاره به اجراي طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم ارديبهشت ماه امسال در تمامي بيمارستانهاي تابعه وزارت بهداشت، گفت: اين طرح دربردارنده 7 دستورالعمل است و در سال جاري بيشترين تمركز حوزه درمان بر تكميل اجرا و استقرار مطلوب اين برنامه قرار گرفته است.

حاجی آقاجانی همچنين مهمترين برنامه وزارت بهداشت را تا پايان امسال تثبيت اين برنامه برشمرد و بر نهادينه كردن، رفع نواقص و مشكلات موجود اين برنامه تأكيد كرد.

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه به اعتبارات در نظر گرفته شده براي اجراي برنامه تحول نظام سلامت در كشور اشاره كرد و گفت: با توجه به اهتمام ويژه دولت تدبير و اميد، حمايت مجلس شوراي اسلامي و پيگيري مقام عالي وزارت بهداشت، اعتبارات لازم براي اجراي اين برنامه در سال جاري تامين شده است.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: