کد خبر: ۳۳۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 31
قیمت دلار امروز در روند کاهشی بازگشایی شد اما افت ناچیز قیمت، منجر به تغییر کانال اسکناس آمریکایی نشد.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز در روند کاهشی محدودی قرار گرفت. درهم، یورو و پوند انگلیس نیز در آغاز پنجمین روز هفته با کاهشی مختصر بازگشایی شدند. معامله‌گران، حضور سیاست‌گذار را برای ارزپاشی جهت مدیریت بازار قوی می‌دانند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز در روند کاهشی بازگشایی شد اما افت ناچیز قیمت، منجر به تغییر کانال اسکناس آمریکایی نشد. امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن، قیمت درهم نیز روند کاهشی داشت و به کانال ۱۵ هزار تومانی برگشت.

تتر نسبت به روز گذشته، کاهش ۱۰۰ تومانی  داشت و با رقم ۵۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم با رقم ۶۲ هزار ۹۵۰ تومان معاملات را آغاز کرد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشت.

Screenshot 2024-01-31 at 12.22.40 PM

گفتنی است درهم با قیمت ۱۵ هزار و ۹۸۰ تومان در حال معامله است و پوند انگلیس با رقم ۷۳ هزار و ۷۵۰ تومات معامله می‌شود.

معامله‌گران، ضربان‌های اندک کاهشی بازار ارز را حاصل تلاش مضاعف سیاست‌گذار در ماه‌های پایانی سال می‌دانند. رشد ریسک‌های سیاسی منجر به افزایش تقاضا برای دلار طی هفته‌‌های اخیر شده است. به نظر می‌رسد اخبار مربوط به حراج چهارمین شمش طلا در مرکز مبادله طلا و ارز ایران برخی سرمایه‌گذاران را به سمت مرکز مبادله ارزی برای امتحان کردن شانس‌شان برای خرید شمش سوق داده است و همین موضوع به کمک بازارساز ارزی آمده است.

قیمت اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۱ تومان است. این اسکناس‌ها همچنان بدون تغییر قیمت عرضه می‌شوند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: