کد خبر: ۳۳۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 31
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی پنج اخطار و شهرداری منطقه ۳ نیز دو اخطار به بیمارستان گاندی ابلاغ کرده بودند، گفت: «رئیس بیمارستان قطعاً از ناایمن بودن ساختمان مطلع بوده است.»
 شفا آنلاین>سلامت>مهدی بابایی در واکنش به اظهار بی‌اطلاعی رئیس بیمارستان گاندی از اخطارهای صادرشده، با بیان اینکه منطقه ۳ باید در اسرع‌وقت علیه بیمارستان گاندی تشکیل پرونده دهد، افزود: «اخطارها به رئیس بیمارستان ابلاغ شده بود و در این شک و تردیدی نیست. سازمان آتش‌نشانی پنج اخطار و شهرداری منطقه نیز دو اخطار به بیمارستان داده بود.» 
 به گزارش شفا آنلاین:او با تأکید بر اینکه رئیس بیمارستان مطلع بوده که ساختمان ناایمن است، یادآور شد: «سیستم اعلام حریق و سیستم اطفا فعال نبوده‌اند. کپسول هم به‌اندازه کافی در بیمارستان وجود نداشته است. تمام این موارد نشان‌دهنده اهمال‌کاری است.» 
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: «براساس مصوبه شورا، منطقه ۳ باید در مراجع قضایی از بیمارستان شکایت کند. فرآیند رسیدگی به شکایت در مرحله اول اطلاع‌رسانی، سپس قطع انشعاب آب، برق و گاز و درنهایت پلمب است.»/هم میهن
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: