کد خبر: ۳۳۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 29
آن‌طور‌که ادعا می‌شود این‌بار ستاد کل هم با طرح مجلس موافقت دارد. اگرچه اعداد و ارقام اعلامی برای کاهش مدت سربازی متعدد است، اما اگر مصوبه مجلس را مبنا قرار دهیم رقم دقیق این است که قرار است میانگین مدت سربازی ۱۲ ماه شود.
شفا آنلاین>اجتماعی>علی‌رغم اینکه ستاد کل نیروهای مسلح یک‌بار ادعاهای نمایندگان مجلس مبنی‌بر کاهش سن سربازی را رد کرده است، بار دیگر سر و صداهایی از بهارستان مبنی‌بر کاهش سن سربازی شنیده می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:آن‌طور‌که ادعا می‌شود این‌بار ستاد کل هم با طرح مجلس موافقت دارد. اگرچه اعداد و ارقام اعلامی برای کاهش مدت سربازی متعدد است، اما اگر مصوبه مجلس را مبنا قرار دهیم رقم دقیق این است که قرار است میانگین مدت سربازی ۱۲ ماه شود.

نماینده مردم تهران در توییتر خود خبر از پنج تغییر در مورد اصلاح سربازی داده بود. دهنوی گفته است: میانگین خدمت سربازی با آموزشی به ۱۴ ماه رسیده یعنی حداقل ۳ ماه از خدمت تمامی سربازان کاهش پیدا می‌کند؛ ستادکل نیرو‌های مسلح با تامین اعتبار دولت، نسبت به جایگزینی سرباز با سایر عضویت‌ها در حد اعتبار تامین شده اقدام کند
یکی از ایده‌هایی که پیش از این دهنوی برای کاهش مدت سربازی مطرح کرده این بود که به‌جای طولانی کردن مدت سربازی از نیرو‌های پایور و خرید خدمات برای برخی وظایف استفاده شده و ما به ازای آن از طول مدت سربازی کاسته شود.

پیشنهادی که در مورد نیرو‌های پایور توسط دهنوی مطرح شد این بود که برخی افراد برای انجام برخی کار‌های مشخص که نمی‌شود آن‌ها را به شکل خرید خدماتی استخدام کرد، به‌صورت پایور به کار گرفته شوند. / فرهیختگان



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: