کد خبر: ۳۳۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 27
قیمت دلار در شروع دومین هفته بهمن با کاهش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. در آخرین معامله هفته گذشته اسکناس آمریکایی با قیمت ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شده بود.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در شروع معاملات نخستین روز هفته کاهشی شد. برخی معامله‌گران معتقدند کاهش قیمت دلار در پی دخالت بانک مرکزی اتفاق افتاده و عده‌ای حضور بازارساز در معاملات پشت خطی را فعال می‌دانند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در شروع دومین هفته بهمن با کاهش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. در آخرین معامله هفته گذشته اسکناس آمریکایی با قیمت ۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان بسته شده بود.

قیمت دلار در شروع معاملات هفته جدید کاهش ۲۵۰ تا ۳۰۰ تومانی دارد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۵۵ هزار و ۳۰۰ تا 55 هزار و ۳۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

Screenshot 2024-01-27 at 12.00.49 PM

شب گذشته بازار پشت خطی فعال بود و معاملات این بازار، دلار را تا سطح ۵۵ هزار و ۲۰۰ تومان هم پایین آورد؛ اما معامله‌گران معتقدند بازارساز به معاملات فردایی ورود کرده و در حال کف‌سازی است. با این وجود کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت این اسکناس شاید کاهش محدودی را متاثر از فشار سیاست‌گذار تجربه کند؛ اما بار دیگر با فشار تقاضا و در پی مسائل کلان اقتصادی کانال‌های قیمتی بالاتر را فتح خواهد کرد.

گفتنی است قیمت دلار امروز هفتم بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای مجاور افزایش داشت. دلار سلیمانیه با رشد ۴۰۰ تومانی روی رقم ۵۶ هزار و ۲۵۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات  با افزایش ۳۳۰ تومانی به کانال بالاتر راه یافت و با قیمت ۵۵ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت درهم امارات با افزایش ۶۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۳۱۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان است. این اسکناس طی دو هفته اخیر فقط یک تومان کاهش قیمت داشته است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: