کد خبر: ۳۳۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 26
مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از برگزاری آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم‌پزشکی خبر داد.
شفا آنلاین>سلامت>رضا رخسایی درباره برگزاری آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم‌پزشکی گفت: این مراسم، ۲۶ بهمن ماه در خزرآباد ساری برگزار خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین:مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با تایید این خبر گفت: با توجه به اعلام آمادگی دانشگاههای علوم پزشکی ، پیش بینی می‌شود در این دوره بیش از یکهزار و ۲۰۰ نفر از دانشجویان غیرایرانی در این جشنواره شرکت کنند.

 رخسایی افزود: این جشنواره به تفکیک دانشجویان دختر و پسر در ۱۲ رشته ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، داژبال، طناب کشی، شنا، فوتسال، تیراندازی، فریزبی، دومینو، آمادگی جسمانی، دارت و طناب زنی برگزار می‌شود.

 باتوجه به برگزاری نخستین جشنواره دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال گذشته و استقبال بی سابقه دانشجویان غیرایرانی از این جشنواره، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت بر آن شد، دومین جشنواره ورزشی دانشجویان بین‌الملل را در بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: