کد خبر: ۳۳۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 24
قیمت دلار امروز چهارشنبه ۴ بهمن همانند سایر روزهای هفته اخیر در روند افزایشی قرار گرفت. این اسکناس با رشد ۴۰۰ تومانی، کانال ۵۵ هزار تومانی را فتح کرد و با قیمت ۵۵ هزار و ۵۰ تومان در حال معامله است.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با افزایش ۴۰۰ تومانی به کانال ۵۵ هزار تومانی ورود کرد. برخی کارشناسان اقتصادی می‌گویند این روند صعودی، ناپایدار است اما معامله‌گران معتقدند اگر دلار قصد بازگشت به سمت کف ۵۲ هزار تومانی را داشت، طی یک هفته اخیر کاهشی می‌شد.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز چهارشنبه ۴ بهمن همانند سایر روزهای هفته اخیر در روند افزایشی قرار گرفت. این اسکناس با رشد ۴۰۰ تومانی، کانال ۵۵ هزار تومانی را فتح کرد و با قیمت ۵۵ هزار و ۵۰ تومان در حال معامله است.

تحلیلگران بازار ارز، روند قیمت دلار را تا پایان سال، محدوده ۵۵ هزار تومانی پیش‌بینی کرده بودند، اما مقاومت این اسکناس امروز شکسته شد. این رشد با وجود تاکید بانک مرکزی مبنی سیاست‌ تثبیت که آن را همچنان پابرجا می‌داند، رقم خورده است.

نهاد پولی کشور معتقد است این افزایش قیمت‌ها موجب انحراف کوتاه‌مدت نرخ ارز از مسیر مورد نظر یا هدف‌گذاری بانک مرکزی می‌شود و تلاش دولت برای حفظ ثبات بازار ارز است.

گفتنی است قیمت دلار امروز چهارم بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای مجاور افزایش دارد.  دلار سلیمانیه با رشد ۹۰۰ تومانی روی رقم ۵۵ هزار و ۷۷۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با افزایش هزار تومانی با قیمت ۵۴ هزار و ۶۶۰ تومانی در حال معامله است. قیمت درهم امارات با ۳۵۰ تومان افزایش با قیمت ۱۵ هزار و ۲۲۰ تومانی در حال معامله است.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: