کد خبر: ۳۳۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 23
قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد. چهارمین روز هفته با رشد قیمت دلار در کانال ۵۴ هزار تومانی مصادف شده است.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی در کانال ۵۴ هزار تومانی در حال پیشروی است. تقاضا نیز امروز در بازار ارز بالا رفته است. تحلیلگران، منطقه مقاومت فعلی را سقف ۵۵ هزار تومانی می‌دانند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز با افزایش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد. چهارمین روز هفته با رشد قیمت دلار در کانال ۵۴ هزار تومانی مصادف شده است. در لحظه نگارش این گزارش، دلار با قیمت ۵۴ هزار و ۲۰۰ تا ۲۵۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار امروز 3 بهمن

تقاضا در بازار همانند دیروز افزایشی است و فروشنده زیاد نیست. برخی معامله‌گران که در روزهای گذشته از تشدید ارزپاشی سیاست‌گذار برای تثبیت قیمت ارز می‌گفتند، معتقدند سیاست‌گذار مانع ورود قیمت دلار به کانال ۵۵ هزار تومانی می‌شود؛ اما کارشناسان اقتصادی بارها تاکید کرده‌اند که سیاست فریز ارزی بانک مرکزی، قیمت دلار را از سایر بازارها عقب نگه داشته و این موضوع دیر یا زود خود را نشان می‌دهد.

تحلیلگران فنی، کف قیمت اسکناس دلار را محدوده ۵۲ هزار و ۶۰۰ تومانی می‌دانند و سقف قیمت این اسکناس را منطقه ۵۵ هزار تومانی عنوان می‌کنند.

گفتنی است قیمت دلار  امروز سوم بهمن ۱۴۰۲ در بازارهای مجاور افزایش دارد.  دلار سلیمانیه با رشد ۲۰۰ تومانی روی رقم ۵۴ هزار و ۸۱۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با افزایش ۱۳۰ تومانی با قیمت ۵۳ هزار و ۵۹۰ تومانی در حال معامله است. قیمت درهم امارات با همان رقم ۱۴هزار ۸۸۰ تومانی در حال معامله است و رشد ۱۰ تومانی دارد.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: