کد خبر: ۳۳۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۳۰ دی ۱۴۰۲ - 2024January 20
قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با کاهش محدود ۵۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۵۳ هزار و ۶۵۰ تومانی در حال معامله است.

شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار در شروع نخستین روز هفته با کاهش ۵۰ تومانی بازگشایی شد. معامله‌گران معتقدند با رشد دو هزار و ۲۵۰ تومانی دلار در هفته پایانی دی، این اسکناس در حال استراحت برای شروع روند صعودی است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با کاهش محدود ۵۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۵۳ هزار و ۶۵۰ تومانی در حال معامله است.

Screenshot 2024-01-20 at 11.46.56 AM

 این اسکناس در نیمه هفته گذشته تحت تاثیر اخبار مربوط به حمله موشکی سپاه به برخی مواضع تروریستی در اربیل عراق، سوریه و پاکستان و حمله پاکستان به سراوان، در روند افزایشی قرار گرفت و در مدت هفت روز، رشد دو هزار و ۲۵۰ تومانی داشت. با این وجود کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار می‌تواند با اخبار مثبت به کانال‌های قیمتی پایین‌تر ورود کند اما اگر چنین اخباری به بازار نرسد، قیمت این اسکناس دوباره در مسیر افزایشی قرار می‌گیرد.

تحلیلگران بازارهای مالی قیمت دلار را برای هفته جاری محدوده‌های قیمتی بالاتر، با احتمال فتح منطقه‌های قیمتی ۵۴ تا ۵۶ هزار تومانی می‌دانند.

قیمت دلار امروز در بازارهای مجاور کاهش دارد.  دلار سلیمانیه با افت ۵۰۰ تومانی روی رقم ۵۳ هزار و ۸۵۰ تومانی ایستاده است. دلار هرات با قیمت ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومانی در حال معامله است. قیمت درهم امارات کاهش ۷۰ تومانی دارد و با قیمت ۱۴هزار ۷۸۰ تومانی معامله می‌شود.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۲ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۳ تومان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: