کد خبر: ۳۳۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۸ دی ۱۴۰۲ - 2024January 18
عضو کمیسیون بهداشت مجلس مطرح کرد؛
فوق‌العاده خاص مطالبه چند ساله کادر سلامت است و کمیسیون بهداشت و درمان تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی را برای برقراری این مهم داشته است.

شفا آنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، مصوبه کمیسیون تلفیق برای فوق العاده خاص را گام موثری برای تشکر از زحمات کادر درمان دانست و گفت: امیدواریم این مصوبه در صحن علنی مجلس نیز رای بیاورد.

به گزارش شفا آنلاین:همایون سامه یح نجف آبادی، با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مورد برقراری فوق العاده خاص کادر درمان، افزود: فوق‌العاده خاص مطالبه چند ساله کادر سلامت است و کمیسیون بهداشت و درمان تلاش‌ها و پیگیری‌های زیادی را برای برقراری این مهم داشته است.

وی، مهم‌ترین مانع تحقق این مطالبه دیرینه کادر درمان را عدم تأمین منابع مالی دانست و گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳، وزارت بهداشت مکلف شد نسبت به برقراری یک ردیف فوق العاده خاص در احکام کادر درمان اقدام و منابع آن را از درآمدهای اختصاصی و سایر منابع در اختیار، تأمین کند.

نماینده مردم کلیمیان در مجلس یازدهم، افزود: البته کادر درمان تنها پزشکان نیستند بلکه شامل پرستاران و بهیاران و تعداد دیگری از کادر می‌شود که در مراکز درمانی در حال خدمت به مردم هستند و حقوق چندانی هم ندارند.

سامه‌یح نجف‌آبادی با یادآوری اینکه روزانه تعداد زیادی از کادر درمان با نمایندگان برای برقراری فوق العاده خاص تماس می‌گرفتند، گفت: مصوبه کمیسیون، گام مؤثری برای تشکر از زحمات شبانه روزی کادر درمان است و امیدواریم با حمایت نمایندگان در صحن علنی هم تصویب و بودجه آن توسط دولت تأمین شود. / مهر


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: