کد خبر: ۳۳۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۲ - 2024January 15
قیمت دلار امروز با گپ منفی بازگشایی شد. در آخرین معامله روز گذشته اسکناس آمریکایی با رقم ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد و امروز با کاهش ۶۰۰ تومانی به کف کانال ۵۲ هزار تومانی برگشت.

شفا آنلاین>سلامت>قیمت دلار در شروع معاملات امروز کاهشی شد. افت قیمت این اسکناس حکایت از ادامه سیاست فریز ارزی بانک مرکزی دارد. معامله گران می‌گویند بازارساز در معاملات پشت خطی فعال است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار امروز با گپ منفی بازگشایی شد. در آخرین معامله روز گذشته اسکناس آمریکایی با رقم ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد و امروز با کاهش ۶۰۰ تومانی به کف کانال ۵۲ هزار تومانی برگشت. در لحظه نگارش این گزارش دلار با قیمت ۵۲ هزار و ۵۰ تا ۱۰۰ تومان در فردوسی معامله می‌شود.

قیمت دلار 25 دی

شب گذشته بازار پشت خطی فعال بود و دلار تا سطح ۵۱ هزار و ۹۵۰ تومانی هم پایین آمد؛ اما معامله‌گران معتقدند بازارساز به معاملات پشت خطی ورود کرده و در حال کف‌سازی است.

قیمت دلار که روز گذشته کانال ۵۳ هزار تومانی را فتح کرده بود، با انتشار اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر آغاز عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا کاهشی شد. معامله‌گران ابزار فعلی سیاست‌‌گذار برای مهار قیمت دلار را خبردرمانی و ارزپاشی‌های محدود عنوان می‌کنند.

قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۵ دی در بازارهای مجاور نیز کاهش داشت. درهم امارات با کاهش ۹۰ تومانی روی قیمت ۱۴ هزار و ۴۵۰ تومانی در حال معامله است. قیمت دلار سلیمانیه با رقم ۵۲ هزار و ۸۵۰ تومانی معامله می‌شود. دلار هرات نیز در سطح قیمتی ۵۱ هزار و ۹۰۰ تومانی قرار دارد.

گفتنی است امروز قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله طلا و ارز ایران ۴۲ هزار و ۹۲۶ تومان و قیمت دلار حواله ۳۹ هزار و ۵۲۷ تومان است. قیمت این اسکناس بیش از دو هفته است که در مرکز مبادله تغییر قیمتی نداشته است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: