کد خبر: ۳۳۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۲ - 2024January 11
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: به زودی اعتباربخشی مراکز جراحی محدود توسط معاونت درمان وزارت بهداشت آغاز می‌شود و تحت نظارت قرار می‌گیرند.
شفا آنلاین>سلامت>دکتر سعید کریمی در گردهمایی روسای بیمارستان‌های خصوصی کشور که در سالن شهید سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله تعداد زیادی از بیماران بین الملل برای درمان به کشورمان سفر می کنند و بخشی از این خدمات نیز توسط بخش خصوصی به آنها ارائه می شود؛ یکی از دلایل اقبال مردم کشورهای دیگر به درمان در ایران، به صرفه بودن خدمات و دلیل مهم دیگر، کیفیت بالای خدمات و پزشکان ایرانی است.

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه ۱۳ درصد از تخت‌های بیمارستانی کشور مربوط به بخش خصوصی است، گفت: در حوزه بستری، ۲۰ درصد خدمات و در حوزه سرپایی نیز ۸۰ درصد خدمات مورد نیاز بیماران در کشور ما توسط بخش خصوصی در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مطب‌ها ارائه می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: لازم است در مواقع بحرانی و همچنین تعطیلاتی مانند عید نوروز، بخش خصوصی همچنان فعال باشد و مردم بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند که این کار با هماهنگی وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برای عید نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی یادآور شد: به زودی اعتباربخشی مراکز جراحی محدود توسط معاونت درمان وزارت بهداشت آغاز می شود و تحت نظارت قرار می گیرند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: بالغ بر ۲۲ هزار نفر توسط این رژیم جعلی در غزه، قربانی شدند که این جنایات و حمله به مراکز درمانی و بیماران، با هیچ منطقی در هیچ دین و آیینی پذیرفته شده نیست و امیدواریم به زودی و به خواست خداوند نابودی این رژیم غاصب تحقق یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: