کد خبر: ۳۳۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱ دی ۱۴۰۲ - 2024January 01
قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 11 دی 1402، سرانجام پس از 10 روز روند افزایشی، در مدار نزولی قرار گرفت.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 11 دی 1402، نزولی گزارش می‌شود. بازار خودرو پس از 9 ماه رکورد، در روزهایی که از فصل زمستان می‌گذرد رشد چند درصدی را تجربه کرد. اما اکنون با ورود به دهه دوم دی ماه، ترمز روند صعودی روزهای گذشته کشیده شد و بازار تغییر جهت داد. آیا این ترمز به معنای آغاز خواب زمستانی بازار است؟

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، دوشنبه، 11 دی 1402، سرانجام پس از 10 روز روند افزایشی، در مدار نزولی قرار گرفت. از شروع زمستان بر اثر هیجانات ایجادشده در بازار خودرو، انواع محصولات ایرانی و مونتاژی افزایش قیمت چندین درصدی را تجربه کردند. اما از ابتدای امروز با وجود ثبات نرخ ارز، قیمت‌ها کاهشی شده است؛ البته در موارد محدودی موارد افزایش قیمت یا ثبات نیز به چشم می‌خورد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از ابتدای روند معاملات امروز نزولی است.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت شرکت سایپا محسوب می‌شود که نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان کاهش دارد و به قیمت 360 میلیون تومان رسیده است.

شاهین G از محصولات گران‌قیمت این شرکت که روز گذشته حدود سه میلیون تومان ارزان شده بود، امروز یک میلیون تومان بالا رفت و با 608 میلیون تومان معامله می‌شود.

سمند سورن پلاس بنزینی که سدان پرفروش ایران خودرو به شمار می‌رود با افت پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با 625 میلیون تومان به بازار امروز رسید.

تارا اتوماتیک V2 محصول لوکس ایران خودرو برخلاف شاهین، با ریزش هشت میلیون تومانی به کانال 800 میلیون تومان رسیده است.

1

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نسبتاً باثبات‌تر از داخلی‌های بازار گزارش می‌شود.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان قیمت 715 میلیون تومان معامله می‌شود.

کلوت دنده‌ای مکث موتور یکی از پیکاپ‌های مونتاژی بازار محسوب می‌شود که با رشد 20 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به یک میلیارد و 330 میلیون تومان رسیده است.

دیگنیتی پرستیژ، کراس‌اوور محبوب بهمن موتور که ماه گذشته افت سنگین چند صد میلیون تومانی را تجربه کرد، از ابتدای امروز افزایش قیمت 15 میلیون تومان را تجربه کرد تا با قیمت دو میلیارد و 30 میلیون تومان خرید و فروش شود.

فونیکس تیگو 8 پرومکس IE  یکی از لوکس‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار است که 20 میلیون تومان نسبت به روز گذشته افت قیمت دارد و به نرخ دو میلیارد و 820 میلیون تومان رسیده است.

2

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو تحت تأثیر هیجانات نزدیک به عید از هفته‌های گذشته روند صعودی به خود گرفته و هرچند نرخ دلار ثابت است، اما بازار خودرو به تغییرات خود ادامه می‌دهد.

البته آن‌طور که قیمت‌ها نشان می‌دهند از ابتدای امروز نوسانات قیمتی خودروها کمتر شده و احتمال می‌رود که در روزهای آینده نیز اندکی از میزان این هیجانات کاسته شود؛ بنابراین احتمالاً در ادامه این هفته شرایط باثبات‌تری بر بازار حاکم باشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: