کد خبر: ۳۳۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۵ دی ۱۴۰۲ - 2023December 26
قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 5 دی 1402 باز هم افزایشی گزارش می‌شود. تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی با شیب بسیار ملایمی افزایش نرخ دارند، اما بسیاری دیگر از خودروها مشاهده می‌شود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته تجربه نمی‌کنند.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 5 دی 1402، رشد روزهای گذشته را تکرار کرد. میل کلی بازار به افزایش جزئی است؛ اما تعدادی از محصولات هم بدون تغییر قیمت خرید و فروش می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 5 دی 1402 باز هم افزایشی گزارش می‌شود. تعدادی از محصولات داخلی و مونتاژی با شیب بسیار ملایمی افزایش نرخ دارند، اما بسیاری دیگر از خودروها مشاهده می‌شود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته تجربه نمی‌کنند. با وجود اینکه نرخ دلار آزاد در روزهای گذشته تغییر چندانی ندارد اما بازار خودرو برخلاف آن، با افزایش قیمت رو‌به‌روست و ثبات نرخ دلار نیز توانایی کنترل بازار خودرو را ندارد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از هفته گذشته افزایشی است؛ اما ثبات و افت قیمت نیز به چشم می‌خورد.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی محسوب می‌شود که امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت 455 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس سایپا است که از ماه‌های گذشته در محدوده 580 الی 590 میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو دو روز پیش چهار میلیون تومان گران شده بود اما امروز نیز تغییری ندارد و با 590 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

سمند سورن پلاس دوگانه‌سوز یکی از سدان‌های محبوب بازار است که با رشد 9 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ 659 میلیون تومان رسید.

پژو 207i دنده اتوماتیک هاچ‌بک محبوب ایران خودرو نیز با رشد 11 میلیون تومانی که نسبت به روز گذشته تجربه کرد، رکورددار امروز خودروهای داخلی شد و به کانال 803 میلیون تومان رسید.

1

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به نسبت روزهای گذشته، افزایشی گزارش می‌شود.

جک J4 آپشنال یکی از ارزان‌ترین خودروهای مونتاژی حال حاضر بازار بوده که باز هم رشد پنج میلیون تومانی را به ثبت رسانده است و به این ترتیب با قیمت 755 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما S7 پلاس یکی از خودروهای مونتاژی ایران خودرو روزهای گذشته رشدهای چند ده میلیون تومانی داشت که از آغاز امروز پنج میلیون تومان دیگر افزایش یافت و به یک میلیارد و 435 میلیون تومان رسید.

فونیکس آریزو 6 پرو سدان مونتاژی مدیران خودرو نیز 20 میلیون تومان نسبت به روز پیش گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 360 میلیون تومان رسیده است.

فونیکس تیگو 7 پرو کراس‌اوور مونتاژی این شرکت نیز دقیقاً همانند آریزو 6 پرو 20 میلیون تومان بالاتر رفته و با قیمت یک میلیارد و 730 میلیون تومان معامله می‌شود.

2

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به ادامه‌دار بودن افزایش قیمت خودرو، احتمالاً رشد قیمت جزئی در روز آینده نیز به عنوان آخرین روز کاری هفته تکرار شود؛ اما اگر قرار بر ثبات نرخ ارز از هفته آینده باشد، بعید به نظر می‌رسد که این رشد قیمت بتواند ادامه داشته باشد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: