کد خبر: ۳۳۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۴ دی ۱۴۰۲ - 2023December 25
شوخی سه موتورسوار با آمبولانس در این شهر و برخورد آنان با این خودرو که به تصادف انجامید، یکی از راکبان را به کما فرستاد و ۲ نفر دیگر زخمی شدند.
شفا آنلاین>حادثه>رامین شیروانی، مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تشریح زوایای مختلف این رویداد اظهار کرد: شب یلدا (شامگاه پنجشنبه) سه جوان موتورسوار با سه موتور جداگانه، گویا با انگیزه شوخی و اذیت راننده آمبولانس به سمت خودرو فوریت های پزشکی که در حال ماموریت بوده است می روند که برخورد آنان با خودرو از روبه‌رو، حادثه‌ساز می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی مقصران حادثه را راکبان موتورسیکلت دانسته اند ادامه داد: یکی از راکبان با ضربه به سر مواجه شده، ۲ نفر دیگر نیز از قسمت پا و زانو دچار شکستگی شده اند.

شیروانی با اشاره به اینکه این حادثه در یکی از خیابان های مرکز شهر رخ داده است اضافه کرد: سطح هوشیاری فردی که سر وی آسیب دیده پنج از ۱۵ است و شرایط نامساعدی دارد.

وی افزود: مواردی پیش می آید برخی رانندگان خودروها با انگیزه نامشخص مانع حرکت آمبولانس می شوند و دست به حرکات خطرآفرینی می زنند که این مساله جان خود و دیگران را به خطر می اندازد.

همچنین بر اساس گفته های شاهدان حادثه در محل، هر سه راکب موتورسوار از اتابع هستند و مشخص نیست آیا موتورسیکلتی که سوار بر آن بودند متعلق به خودشان بوده است یا خیر.

جیرفت در فاصله ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد./همشهری

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: