کد خبر: ۳۳۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 20
خبری که به سرعت در همه کانال‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شد بدون اینکه کسی آن را تأیید کند. خبرنگار ما برای پیگیری این خبر با شماره‌ای که از «جمشید هاشم‌پور» در دسترس بود، تماس گرفت. فردی که تلفن را جواب داد با عصبانیت تأکید کرد از صبح در حال تکذیب‌کردن این خبر تلخ و نادرست هستند.
شفا آنلاین>عمومی>دیروز اندکی از ساعت 15 گذشته بود که خبری به نقل از ایرنا در کانال‌های مختلف منتشر شد درباره درگذشت «جمشید هاشم‌پور». خبری که به سرعت در همه کانال‌ها و خبرگزاری‌ها منتشر شد بدون اینکه کسی آن را تأیید کند. خبرنگار ما برای پیگیری این خبر با شماره‌ای که از «جمشید هاشم‌پور» در دسترس بود، تماس گرفت. فردی که تلفن را جواب داد با عصبانیت تأکید کرد از صبح در حال تکذیب‌کردن این خبر تلخ و نادرست هستند. حتی تأکید کرد دیشب دو ساعت شنا کردند و ایشان فقط سرماخوردگی اندکی دارند.
به گزارش شفا آنلاین: در گروه‌های خبرنگار هنری نیز عده‌ای این خبر را تکذیب می‌کردند، در نهایت اول رسانه تبیان و سپس مؤسسه هنرمندان پیش‌کسوت اعلام کردند استاد جمشید هاشم‌پور در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد و خبر درگذشت ایشان صحت ندارد. اندکی بعد چندین رسانه از انتشار این خبر عذرخواهی کردند. اما ایرنا که بار اول این خبر را منتشر کرده بود، فقط به انتشار خبر مؤسسه هنرمندان پیش‌کسوت پرداخت. البته حساب کاربری اینستاگرام این بازیگر نیز در متنی کوتاه خطاب به مردم ایران نوشت: «اینجانب جمشید هاشم‌پور در صحت و سلامت هستم لطفا به شایعات نشرشده توجه نکنید». در بین خبرگزاری‌های رسمی، خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر نکرد. این ماجرا بار دیگر امتحانی برای رسانه‌ها شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: