کد خبر: ۳۳۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 19
قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 28 آذر 1402 در تمامی مدل‌ها افزایشی گزارش می‌شود.

شفا آنلاین>خودرو>قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه 28 آذر 1402 نسبت به روز گذشته افزایشی گزارش می‌شود. رشد قیمت در هر دو بازار داخلی و مونتاژی به چشم می‌خورد؛ اما تعداد خودروهای داخلی که شامل افزایش شدند، بیشتر از مونتاژی‌هاست.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 28 آذر 1402 در تمامی مدل‌ها افزایشی گزارش می‌شود. البته همانند رشدی که هفته گذشته رخ داد، از آغاز امروز هم تعداد خودروهای داخلی که شامل افزایش قیمت هستند بسیار بیشتر از مونتاژی‌های بازار گزارش می‌شود.

با توجه به ثباتی که در بازار ارز به چشم می‌خورد، عمده دلیل افزایش قیمت در بازار را می‌توان ناامیدی مردم در حوزه واردات خودروهای نو و کارکرده دانست و می‌توان دید که با نزدیک شدن به ایام عید، حجم معاملات در بازار خودرو افزایشی گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز، افزایشی است.

کوییک R اتوماتیک از هاچ‌بک‌های اقتصادی دنده اتومات داخلی محسوب می‌شود که در هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز تنها دو میلیون تومان افزایش دارد و با قیمت 454 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از ماه‌های گذشته در محدوده 580 الی 590 میلیون تومان نوسان می‌کند. این خودرو امروز چهار میلیون تومان گران شد و به نرخ 589 میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 جزو هم رده‌های سمند سورن بوده که روزهای گذشته، با افت 9 میلیون تومانی رکورددار افزایش قیمت در بازار داخلی بود. این خودرو امروز تغییری ندارد و با نرخ 684 میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V1 لوکس‌ترین خودروی دنده دستی ایران خودرو نیز با افزایش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، با 690 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز قیمت برخی مدل‌ها با افزایش همراه است؛ اما کلیت بازار، با ثبات گزارش می‌شود.

آریزو 5 توربو جدید که شرکت مدیران خودرو اخیراً از نسخه برقی آن نیز رونمایی کرد، تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و 70 میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو 6 پرو سدان لوکس‌تر همین شرکت نیز هیچ تغییری ندارد و با قیمت یک میلیارد و 330 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

جک S5 نیوفیس یکی از معدود خودروهای مونتاژی است که افزایش قیمت دارد. این خودرو 10 میلیون تومان گران‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و 330 میلیون تومان رسیده است.

هایما 8S به عنوان جدیدترین محصول مونتاژی شرکت ایران خودرو نیز از آغاز امروز پنج میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و 690 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

به نظر می‌رسد که طولانی‌تر شدن روند واردات، خصوصاً برای خودروهای کارکرده، مردم را نا امید کرده و با توجه به نزدیک بودن ایام عید، بازار خودرو در حال خارج شدن از رکود است. در صورتی که واردات خودرو با حجم گسترده از هفته‌های آینده محقق نشود، حتی با وجود ثبات نرخ دلار احتمال افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی و خارجی وجود دارد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: