کد خبر: ۳۳۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 13
سه نفر از معلمان جوان چهارمحال و بختیاری امروز در مسیر شهرستان اردل به شهرکرد دچار سانحه رانندگی شدند که در این حادثه هر سه جان خود را از دست دادند.

شفا آنلاین>حادثه>مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری درگذشت سه نفر از همکاران فرهنگی استان را بر اثر سانحه دلخراش تصادف رانندگی تسلیت گفت.

به گزارش شفا آنلاین:افشین امیریان در پیامی، ضایعه دردناک درگذشت این همکاران عزیز را به جامعه فرهنگیان استان، دانش آموزان و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت، در این پیام آمده است:

در آخرین روز‌های پاییز وهم زمان با دهه فاطمیه (س) خبر عروج سه یار صدیق نظام تعلیم تربیت این دیار، روان شادان مرتضی بیگی، سید امیر حسین منافیان، علی امینیان بر اثر سانحه دلخراش تصادف، دل‌ها را اندوهگین خویش ساخت.

براین اساس ضمن گرامی داشت یاد و نام این عزیزان سفر کرده به دیار باقی، به نمایندگی از خانواده‌ی بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان استان، مراتب همدردی و تعزیت خود را اعلام نموده و براین باور هستیم که هم نشینی با اولیا و بزرگان در پردیس الهی اجر این معلمان جاوید نام خواهد بود.

هجران این همکاران گران قدرمان را محضر خانواده‌های ارج مدار ایشان تسلیت عرض نموده، برای معلمان عزیز و دلسوزمان، غفران الهی وبرای بازماندگان اجرو صبر جزیل از درگاه ایزد منان خواستارم.

پیام تسلیت فرماندار شهرستان اردل

در پیام یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل اینگونه آمده است:

در گذشت سه تن از معلمان عزیز موجب تاثر عمیق اینجانب شده است.

معلمان عزیز، در حقیقت آموزگاران درس پاکی و شرافت و از خودگذشتگی و ایثار و کمال اخلاق انسانی هستند، یقیناً تلاش‌های مستمر و حضور عالمانه و خالصانه معلمان در نظام تعلیم و تربیت و اثرات و ثمرات گرانبهای آنان در تغییر و ارتقای نظام آموزش و پرورش بی‌بدیل است، قطعاً یاد و خاطره این سه معلم فرهیخته در اذهان فرهنگیان این دیار جاودان خواهد ماند.

اینجانب ضایعه درگذشت این معلمان فرزانه و گرانقدر را به خانواده‌های محترمشان، به ویژه فرهنگیان شهرستان اردل تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آنان از درگاه ایزد منان علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: