کد خبر: ۳۳۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۵ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 12
شهریار جانبازی گفت: با اقدامات صورت گرفته نیازی نیست که بیماران خاص تحت پوشش دانشگاه برای دریافت حواله دارو و سایر خدمات به معاونت درمان دانشگاه مراجعه کنند،

شفا آنلاین>سلامت>مدیر خدمات بیمارستانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از دریافت حواله دارویی بیماران خاص بدون مراجعه حضوری به معاونت درمان دانشگاه خبر داد و گفت: امکان ارائه خدمات به بیماران خاص در داروخانه‌های شهید کاظمی و هلال احمر تهرانپارس فراهم شده است.

به گزارش شفا آنلاین:شهریار جانبازی گفت: با اقدامات صورت گرفته نیازی نیست که بیماران خاص تحت پوشش دانشگاه برای دریافت حواله دارو و سایر خدمات به معاونت درمان دانشگاه مراجعه کنند، امکان ارائه خدمات به بیماران خاص در داروخانه‌های شهید کاظمی و هلال احمر تهرانپارس فراهم شده است.

وی افزود: در ماه‌های گذشته بیماران برای دریافت معرفی‌نامه، حواله دارویی، تشکیل پرونده و… ابتدا به معاونت درمان و سپس به داروخانه و مرکز درمانی مرتبط مراجعه می‌کردند. این رفت و آمدها موجب سردرگمی و ناراحتی برخی بیماران و همراهانشان شده بود که این فرایند با انتقال میز خدمت به نقاط در دسترس‌تر و نزدیک محل درمان و دارو اصلاح شد، هم‌اکنون با حضور کارشناسان معاونت درمان در داروخانه شهید کاظمی "محدوده پارک وی" و داروخانه‌های هلال احمر شماره ۲ منطقه تهرانپارس خدمات مذکور به بیماران خاص ارائه می‌شود.

مدیر خدمات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به هماهنگی صورت گرفته با سازمان‌های بیمه‌گر گفت: بیماران پس از دریافت حواله دارویی نیاز به اخذ تاییدیه سازمان‌های بیمه‌گر دارند که خوشبختانه کارشناسان بیمه‌ها نیز در داروخانه‌های مربوطه مستقر هستند و این امر باعث تسهیل ارائه خدمات به بیماران می‌شود، افزایش و تسهیل فرایند دسترسی به خدمات درمانی به ویژه خدمات به بیماران خاص و صعب‌العلاج یکی از اولویت‌های کاری معاونت درمان است، امکان ارائه خدمات در داروخانه‌های مذکور به بیماران دیالیزی، ام اس، پیوندی و سایر بیماری‌ها فراهم شده است.

جانبازی در پایان با اشاره به دریافت خدمات درمانی به بیش از ۲۰ هزار بیمار مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: این اقدام باعث تسهیل ارائه خدمات به بیماران خاص و کاهش مراجعه حضوری این افراد به معاونت درمان دانشگاه شده است، با حمایت معاون درمان و پیگیری‌های صورت گرفته به زودی ارائه خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی در اختیار بیماران قرار می‌گیرد. / مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: