کد خبر: ۳۳۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023December 02
قیمت دلار هفته گذشته با افزایش ۲۰۰ تومانی با رقم ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.
شفا آنلاین>دلار>قیمت دلار هفته گذشته با افزایش محدودی به کار خود پایان داد. نوسانات قیمتی بازار ارز در ماه‌های گذشته محدود به فراز و فرودهای جزئی است و کارشناسان اقتصادی معتقدند دلار در کف قیمت فریز شده است.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت دلار هفته گذشته با افزایش ۲۰۰ تومانی با رقم ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. در حالی که فعالان بازار ارز در انتظار پرش‌های قیمت در بازار ارز متاثر از رشد تقاضای پایان سال هستند؛ اما برخی از کارشناسان اقتصادی می‌گویند با اینکه دلار در کف قیمت قرار دارد و با زور سیاست‌گذار فریز شده است اما بعید است در ماه‌های آینده از منطقه امن خود فراتر رود. آنها با تاکید بر اینکه سیاست‌گذار توانسته دلار را در منطقه ۵۰ هزار تومانی مهار کند، کف قیمت این اسکناس را محدوده ۴۷ هزار تومانی و سقف آن را در صورت بروز شرایط بحرانی در منطقه، ۵۴ هزار و ۷۰۰ در نظر می‌گیرند. 

روز پنجشنبه قیمت دلار در بازارهای همسایه نیز افزایش داشت. قیمت دلار هرات با افزایش محدود ۲۷۰ تومانی با قیمت ۵۰ هزار و ۳۸۰ تومان معامله شد. دلار سلیمانیه هم افزایش ۵۰ تومانی داشت و با قیمت ۵۰ هزار و ۵۵۰ تومانی معامله شد. 

قیمت نرخ‌های مختلف

روز پنجشنبه ۹ آذر در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) اسکناس دلار با قیمت ۴۱ هزار و ۹۹۸ تومان عرضه شد و ۱۱۲ تومان رشد داشت. دلار حواله نیز ۱۰۲ تومان افزایش داشت و با رقم ۳۸ هزار و ۱۷۱ تومان عرضه شد. همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

در آخرین معامله روز پنجشنبه قیمت اسکناس یورو  کاهش ۱۰۰ تومانی داشت و یورو با قیمت ۵۵ هزار و ۴۵۶ تومان معامله شد. قیمت اسکناس یورو در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) یک پله صعود کرد و با رشد ۲۵۵ تومانی با رقم ۴۶ هزار و ۵۶ تومان تعیین شد. یوروی حواله نیز ۲۳۲ تومان رشد داشت و با رقم ۴۱ هزار و ۸۶۹ تومان قیمت‌گذاری شد.

در آخرین معامله هفته گذشته درهم امارات با رشد ۸۰ تومانی با رقم  ۱۳ هزار ۸۸۰ تومان معامله شد. در سایت معاملات الکترونیکی ارز (ETS) حواله درهم با رقم ۱۰ هزار و ۳۹۳ تومان تعیین شد و ۲۷ تومان گرانتر عرضه شد؛ اسکناس درهم نیز با ۳۱ تومان افزایش با رقم ۱۱ هزار و ۴۳۳ تومان عرضه شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: