کد خبر: ۳۳۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 2023November 14
این روزها عنوان آشنایی در رسانه‌های داخلی و خارجی است و خبرهای مرگ دلخراش خرس‌های قهوه‌ای بیش از هر زمانی شنیده می‌شود.

شفا آنلاین>سلامت>این روزها خبرهای مرگ دلخراش خرس‌های قهوه‌ای بیش از هر زمانی شنیده می‌شود. خرس‌های قهوه‌ای در تعارض با جوامع محلی جان خود را ناباورانه از دست می‌دهند؛ تا آنجا که یک محیط‌بان نمونه ملی، مرگ آنها را «مظلومانه» توصیف می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین:این روزها عنوان آشنایی در رسانه‌های داخلی و خارجی است و خبرهای مرگ دلخراش خرس‌های قهوه‌ای بیش از هر زمانی شنیده می‌شود.

خرس‌های قهوه‌ای در تعارض با جوامع محلی جان خود را ناباورانه از دست می‌دهند و در همین روزهای اخیر، مرگ دلخراش 2 قلاده از این گونه جانوری، خبرهای آن را حتی به رسانه‌های بیگانه نیز رساند.

در خبرهای اولیه گفته شده بود که 2 قلاده خرس قهوه‌ای بر اثر «شلیک گلوله» فرد یا افراد ناشناسی در باغ‌های اطراف مجن در استان سمنان جان خود را از دست داده‌اند؛ خبری که البته اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان با تأخیری چند روزه و با اظهارات ضدونقیض آن را در نهایت رد کرد.

در آن خبر، کارشناسان محلی، این احتمال را قوی می‌دانستند که باغداران حومه مجن برای حفاظت از باغ‌های خود این حادثه را رقم زده‌ باشند. مجن، دارای باغ‌های انبوه میوه است.

با این وجود، اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان سمنان نظری دیگر داشت و آن را گرچه با تأخیر، رسماً عنوان کرد؛ نظری که از عمق ناگوار ماجرا چیزی کم نمی‌کرد. یک محیط‌بان نمونه ملی، مرگ خرس‌های قهوه‌ای را «مظلومانه» توصیف می‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: