کد خبر: ۳۳۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 30
بر اساس این فراخوان، پیشنهادهای با کمترین قیمت ارزی و ریالی و بهترین کیفیت در اولویت قرار می گیرند.

شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو گفت که این سازمان برای واردات و تامین پانسمان‌های مورد نیاز بیماران پروانه‌ای مناقصه برگزار می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین:فرشته میرزازاده، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان غذا و دارو گفت: در راستای تامین پانسمان های پیشرفته مونلیکه مورد نیاز سال ۱۴۰۳ برای بیماران پروانه ای و عطف به اعلام نیاز معاونت درمان وزارت بهداشت برای رفع نیاز ۹۰۰ بیمار بر اساس فهرست اعلامی از سوی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و به استناد بند ج ماده ۲۹ قانون برگزاری مناقصات از همه شرکت های معتبر تامین کننده در این حوزه دعوت می شود، ‌نسبت به تکمیل فرم های شرکت در مناقصه اقدام کنند.

 در نامه این فراخوان آمده است: فرم های تکمیل شده باید حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ در پاکت‌های دربسته به دبیرخانه حراست سازمان غذا و دارو تحویل شود. بدیهی است که به پیشنهادهایی که بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نمی شود.

بر اساس این فراخوان، پیشنهادهای با کمترین قیمت ارزی و ریالی و بهترین کیفیت در اولویت قرار می گیرند. مسئولیت حفظ کیفیت کالا از مبدا تا مقصد به عهده شرکت تامین کننده است. برنده مناقصه باید معادل ۱۰ درصد مبلغ قرارداد اولیه،‌ تضمین مورد قبول تهیه و به سازمان غذا و دارو تحویل دهد.

در صورت عدم تامین شرکت یا تاخیر، مطابق برنامه جدول زمان بندی، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به منظور پیشگیری از کمبود کشوری در اسرع وقت نسبت به انتخاب متقاضیان جایگزین طبق مصوبه کمیته فراخوان و انتقال سهمیه اقدام می کند. / خبرنگاران جوان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: