کد خبر: ۳۳۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023October 26
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه درباره ماجرای قصور پزشکی و کمای دختر ۱۰ ساله در یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه توضیح داد.
شفا آنلاین>سلامت>جامعه>حمیدرضا کریمی گفت: حدود یک ماه پیش دختربچه‌ای ۱۰ ساله جهت عمل جراحی انحراف چشم به همراه والدین خود به یکی از بیمارستان‌های خصوصی کرمانشاه مراجعه می‌کند.
به گزارش شفا آنلاین:وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام فرآیند‌های اداری عصر روز بعد از مراجعه، بیمار ۱۰ ساله به اتاق عمل می‌رود و در اواخر عمل جراحی بنا به اظهارات پزشک معالج و بیهوشی، بیمار ناگهان دچار کاهش ضربان قلب شده و بلافاصله اقدامات اولیه برای احیاء او صورت می‌گیرد، اما بیمار دچار ایست قلبی شده و با انجام اقدامات احیاء مجدد ضربان قلب و تنفس بیمار باز می‌گردد، ولی به کما می‌رود.دادستان کرمانشاه گفت: با انتقال بیمار به بخش مراقبت‌های ویژه، پدر و مادرش هم در محل حیاط بیمارستان مستقر شده و کماکان پیگیر وضعیت فرزندشان می‌شوند.
وی ادامه داد: پس از گذشت حدود ۲۰ روز پدر بیمار در حیاط بیمارستان دچار ایست قلبی شده و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد.
کریمی در ادامه  افزود: علیرغم اینکه هنوز از سوی این خانواده شکایتی مطرح نشده، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و بررسی قصور پزشکی احتمالی در دست اقدام است که به محض مشخص شدن موضوع اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: