کد خبر: ۳۳۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 17
بامروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبابل در برندهای پرطرفدار بازار در آخرین هفته ماه شهریور نیز ثابت ماند.

شفا آنلاین>امروز یکشنبه 26 شهریور، ثبات قیمت گوشی‌های موبایل، در آغاز هفته آخر ماه شهریور نیز ادامه یافت.

به گزارش شفا آنلاین:امروز یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، قیمت گوشی‌های موبابل در برندهای پرطرفدار بازار در آخرین هفته ماه شهریور نیز ثابت ماند.

قیمت گوشی موبایل

ثبات قیمت گوشی موبایل در آغاز هفته آخر شهریور

در گروه اپل، قیمت گوشی‌های موبایل هیچ تغییری نسبت به هفته قبل نداشتند. بر این اساس، قیمت گوشی آیفون ۱۳ معمولی، ۳۶ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان، قیمت آیفون ۱۳ پرومکس نیز ۶۹ میلیون تومان و قیمت مدل آیفون ۱۴ پرومکس در سطح ۶۰ میلیون تومان بدون تغییر ماند.

در گروه سامسونگ نیز ثبات قیمت‌ها ادامه یافت. قیمت گوشی‌های S22 ultra در سطح ۴۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان و قیمت S23 ultra در سطح ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، بدون تغییر باقی ماندند. در سری اقتصادی این گروه نیز قیمت گوشی A54 با کاهش اندکی به سطح ۱۳ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان رسید. در سمت دیگر، قیمت گوشی A34 همچنان سطح ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان را حفظ کرد.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی Mi 11 ultra در سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و مدل Redmi Note 12 pro در سطح ۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان بدون تغییر باقی ماندند.

در گروه ناتینگفون، قیمت گوشی Nothing phone 1، در سطح ۱۶ میلیون و ۶۶۹ هزار تومان و ‌مدل Nothing phone 2 نیز در سطح ۳۹ میلیون تومان ثابت ماندند. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: