کد خبر: ۳۳۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 15
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص وضعیت بیمارستان های تابعه دانشگاه، توضیحاتی داد.
شفا آنلاین>سلامت>علی مشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران با دارا بودن ۲۰ بیمارستان دولتی و نظارت بر ۵۰ بیمارستان خصوصی، در مجموع بر عملکرد ۷۰ بیمارستان نظارت می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین:وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایران، همچنین با داشتن ۱۲ هزار تخت بیمارستانی، از منظر تعداد تخت در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رتبه نخست را دارد.

مشکی افزود: همچنین از نظر آمار جراحی و تعداد انجام روندهای درمانی در بیمارستان‌ها، دانشگاه علوم پزشکی ایران در جایگاه بالاترین رتبه‌های نظام سلامت است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به چهل و هشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، از راه اندازی نخستین مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان فیروزآبادی خبر داد و گفت: بیماران در این مرکز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار، دو مرکز درمان ناباروری در سطح ۲ و سطح ۳ در شهرستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی در مهر ماه، بهره‌برداری می‌شود.

مشکی در زمینه رعایت ملاحظات پیشگیری در نظارت‌های معاونت درمان، گفت: همیشه اصل بر پیشگیری است، بنابراین واحدهای نظارتی در معاونت درمان دانشگاه، نیز بر این اصل همیشه در حال نظارت و رصد مراکز درمانی هستند تا بهترین خدمات به بیماران ارائه شود و همچنین راهکارهای بهتر برای پیشگیری بیماری‌ها لحاظ شود./مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: