کد خبر: ۳۳۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 08
در حالی که به این بازی نزدیک می شویم، در فضای مجازی اینطور گفته شده یک شرکت بیمه به کریس رونالدو مهره موثر تیم النصر توصیه کرده برای بازی با پرسپولیس راهی ایران نشود! این شرکت بیمه به مشکلات امنیتی در ایران اشاره کرده است.

شفا آنلاین>پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۸ شهریور در استادیوم آزادی میزبان تیم النصر است.

به گزارش شفا آنلاین:کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه سال ۲۰۱۶ را لغو کرده است و از این پس دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور بی طرف برگزار نمی شود. بر همین اساس مصاف پرسپولیس با النصر هم ۲۸ شهریور در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

در حالی که به این بازی نزدیک می شویم، در فضای مجازی اینطور گفته شده یک شرکت بیمه به کریس رونالدو مهره  موثر تیم النصر توصیه کرده برای بازی با پرسپولیس راهی ایران نشود! این شرکت بیمه  به مشکلات امنیتی در ایران اشاره کرده است.

با این وجود و بر اساس خبرهای رسیده کریس رونالدو به همراه تیم النصر راهی تهران خواهد شد تا در استادیوم آزادی با پرسپولیس بازی کند. بر اساس تفاهم صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال ایران و عربستان هر دو کشور در بحث امنیتی و برگزاری مسابقه بین تیم های ایرانی و عربستانی در شرایط ایده آل تلاش خواهند کرد و با مجوزی که فدراسیون فوتبال ایران به عربستان داد، تیم النصر با خیال راحت به ایران سفر می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: