کد خبر: ۳۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 04
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از طی مراحل اولیه ساخت بیمارستان 540 تخت خوابی- شهدای تجریش- که به همت وزارت مسکن و یک فرد نیکوکار کلید خورده؛است خبر داد.


دکتر علی اصغر پیوندی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ساخت بیمارستان شهدای تجریش از مهم ترین پروژه های ما محسوب می شود؛ در حالی که ساخت آن بسیار هزینه بر است اما امیدواریم با همکاری های لازم یک بیمارستان خوب و در حد استانداردهای بین المللی در آینده ای نه چندان دور تأسیس نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بیمارستان پاکدشت به عنوان مرکز استراتژیک 120 تخت خوابی است و مراحل نهایی را طی می کند که امیداوریم با تزریق بودجه هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

پیوندی بازسازی بیمارستان های دانشگاهی را به شکل عمده در دستور کار دانست و تصریح کرد: متأسفانه قدمت این بیمارستان ها بالای 35 تا 40 سال است که بر ارائه خدمت ما نیز تأثیر منفی می گذارد.

وی افزود: بنابراین تعمیر، بازسازی و ساخت  آنها هزینه بسیار زیادی را می طلبد. حال آن که در طرح تحول نظام سلامت، بودجه مشخصی گذاشته شده تا ظاهر بیمارستان ها را بهسازی سازیم و به تدریج با افزایش اعتبارات و طراحی که در آینده انجام می شود؛ ساختار جدید بیمارستانی نیز کلید بخورد.

وی یادآور شد:امیدواریم با اختصاص بودجه های مورد نظر خدمتی که ارائه می دهیم در یک محیط خوب و ایده آل باشد تا به بیماران مراجعه کننده احساس بدی دست ندهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان گفتگو با شفا آنلاین با اشاره به این که قدردان جامعه پزشکی که دارای دغدغه های زیادی اند؛ هستیم در عین حال تأکید کرد: وزارت بهداشت؛ کارگزران نظام سلامت و سازمان نظام پزشکی کماکان در تلاش اند تا دغدغه های آنان را به نوعی حل کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: