کد خبر: ۳۳۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - 2023September 01
در روز پایانی هفته قیمت‌ها مجدداً ثبات را برگزیدند. برای مشاهده هرگونه تغییر در قیمت‌ها باید منتظر آغاز معاملات در روز شنبه بود.

شفا آنلاین>قیمت خودرو امروز جمعه 10 شهریور 1402، بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ثابت ماند. با توجه به اینکه حجم معاملات در روزهای جمعه بسیار کم است، می‌توان گفت که قیمت خودروها تا پایان امروز تغییری نداشته باشد.

به گزارش شفا آنلاین:بازار خودرو پس از حفظ ثبات قیمت‌ها در سه روز اول هفته، از اواسط هفته دچار روند نزولی شد، اما در روز چهارشنبه روند قیمت‌ها در بازار صعودی شد. حال در روز پایانی هفته قیمت‌ها مجدداً ثبات را برگزیدند. برای مشاهده هرگونه تغییر در قیمت‌ها باید منتظر آغاز معاملات در روز شنبه بود.

قیمت خودروهای داخلی

کوییک دنده‌ای S، جایگزین این روزهای پراید در بازار خودرو بدون هیچ تغییر قیمتی در بازار با قیمت نهایی 345 میلیون تومان در بازار حضور پیدا کرد.

رانا پلاس، فیس‌لیفت پژو 206 صندوق‌دار امروز در بازار امروز بدون هیچ‌گونه نوسانی با قیمت نهایی 486 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، لوکس‌ترین سدان دنده‌ای ایران خودرو در بازار آزاد امروز با قیمت نهایی 727 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی امروز در پیروی از بازار خودروهای داخلی بدون هیچ تغییری قیمت ثابت بود.

جک J۴ آپشنال، ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور در بازار امروز با قیمت 735 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو، محصولی که نسل بعدی و فیس‌لیفت تیگو 7 محسوب می‌شود، با قیمت نهایی یک میلیارد و 630 میلیون تومان در بازار امروز خرید و فروش می‌شود.

فردا T۵، جدید‌ترین و محبوب‌ترین محصول فردا موتور در بازار امروز بدون هیچ تغییر قیمتی با قیمت نهایی یک میلیارد و 520 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو

پیش‌بینی قیمت خودرو در پایان هفته جاری

برای آینده بازار خودرو می‌توان دو پیش‌بینی را ارائه داد، با توجه به انتشار خبر ترخیص دو مدل از محصولات کیا از گمرکات کشور می‌توان انتظار داشت که قیمت خودرو برای بازه کوتاهی کاهشی شود، اما در سوی دیگر با توجه به نزدیک شدن به نیمه دوم سال می‌توان گفت که در اواخر شهریور قیمت خودرو افزایشی شود، چراکه با توجه به سابقه بازار می‌توان گفت که قیمت خودرو در نیمه دوم سال افزایش یابد. / تجارت نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: