کد خبر: ۳۳۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 13
مجید ابهری
کسی نیست بپرسد مگر قبلا سکته‌های مختلف وجود نداشت؟ براساس کدامین اعداد و آمار، واکسن عامل سکته‌های مختلف وافزایش آن‌ها گشته. حال چرا محققان و مراکز علمی و پزشکی در مقابل این هوچیگران سکوت کرده اند.
شفا آنلاین>دنیای عجیبی شده و هر روز و ساعت اتفاق تازه‌ای می‌افتاد که قبلا سابقه نداشته است. بعضی از اوقات این حادثه، یک قتل و یا یک خودکشی می‌باشد. گاهی هم سخنی، جمله‌ای یا مقاله‌ای جامعه را به وادی هاج و واج می‌کشاند. نسل جوان و پرسشگر از خود یا از بزرگترها مستمر می‌پرسد که چرا کسی حرفی نمیزند؟ مگرنه اینکه سکوت در مقابل جرم و مجرم مشارکت مستقیم در آن است. پس این زبان در کام کشیدن چیست؟ مگر نه اینکه یاری خدا دریاری حق‌جویان و حق‌طلبان تجلی می‌باید؟ پس چرا خداباوران تنها و بی‌یاور مانده‌اند؟
 زمانی بیماری مهلک کرونا آفت به بوستان بشر در هر گوشه از جهان انداخته بود و هر روز هزاران نفر از خویش و بیگانه با داس مرگ درو می‌شدند. خانه‌ای نبود که بانگ شیون و نوحه از آن‌نشنوی. نخبگان در چهار گوشه جهان در مراکز تحقیقاتی دست بکار شده و با صرف میلیونها میلیون دلار و ریال به فکر چاره افتادند. در نهایت دانشمندان موفق به کشف و تولید انواع واکسن‌ها گردیدند و در نهایت چند روز پیش غلبه انسان هوشمند بر ویروس کرونا جشن گرفته شد. اعلام شد دیگر «ماسک» نزنید وتمام. و صفحه زرینی بر تاریخ شعور و کیاست انسان اضافه شد. 
اما سوالی که این ویروس بر جای گذاشت این است که معلوم نیست چرا و براساس کدامین اسناد و دلایل، ناگهان از برخی از افراد و بعضی کشورها وحشت‌آفرینی در مورد واکسن کرونا و افرادی که این ماده را تزریق نمودند؛ بپاخاست. یا فضای مجازی در بخش‌های مختلف در تسلط مهاجمین به واکسن و واکسینه شدگان بپاخاست. از سوی دیگر سکته‌های مختلف در کشورهای مختلف به حساب واکسن کرونا گذاشته شده و می‌شود. 
کسی نیست بپرسد مگر قبلا سکته‌های مختلف وجود نداشت؟ براساس کدامین اعداد و آمار، واکسن عامل سکته‌های مختلف وافزایش آن‌ها گشته. حال چرا محققان و مراکز علمی و پزشکی در مقابل این هوچیگران سکوت کرده اند. مگر همین افراد ویا بعضی از آن‌ها هنگام هجوم این ویروس موذی، ادرارشتر یا مدفوع الاغ را به جای واکسن تجویز نمی‌کردند؟ واقعا ارباب رسانه‌ها چرا بازهم در قبال هجوم به محافل علمی و تخصصی زبان در کام کشیده و مردم را تنها وبی حامی رها کرده اند؟ 
درکتاب ابتدایی قدیم دونفر در یک روستا قصد غارت مردم را داشتند؛ یکی تصویر ماری را کشیده و دیگری نوشته بود (مار) و مردم را به قضاوت خواسته بودند. روستاییان نقاش تصویر مار را مورد حمایت قرار داده و گروهی کمتر نویسنده مار را تصدیق می‌کردند درنهایت نویسنده به تحریک نقاش با سنگ و کلوخ مورد حمله واقع شد و پار به فرار گذاشت. در حوادث مشابه ارزیابی کنیم؛ حامی نقاش هستیم یا پشتیبان نویسنده.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: